Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy HEPU do Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12)

Układ Kierowniczy JP GROUP Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) CASTROL
Układ Kierowniczy CORTECO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) CORTECO
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) EUROL
Układ Kierowniczy FRAP Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy HEPU Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) HEPU
Układ Kierowniczy IPD Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) KAWE
Układ Kierowniczy LAUBER Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) MAPCO
Układ Kierowniczy MONROE Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) MOTUL
Układ Kierowniczy OCAP Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) OCAP
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SCT - MANNOL Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SCT - MANNOL
Układ Kierowniczy SIDEM Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 95KM, 70kW, olej napędowy (1985.08 - 1986.12) VAICO
Producent:HEPU

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HEPU
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35-5045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HEPU
Kod:
35-5045
Materiał:  Guma
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze złączem przewodów
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  30
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  55
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze