Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy NK do Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy JP GROUP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy A.B.S. Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) DRI
Układ Kierowniczy DYS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) FAG
Układ Kierowniczy FEBEST Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) GSP
Układ Kierowniczy HART Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) HART
Układ Kierowniczy HEPU Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) IPD
Układ Kierowniczy KAWE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) LIZARTE
Układ Kierowniczy LUCAS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) LUCAS
Układ Kierowniczy MAPCO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) MAPCO
Układ Kierowniczy METZGER Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) NK
Układ Kierowniczy OCAP Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) SWAG
Układ Kierowniczy TEDGUM Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) TEDGUM
Układ Kierowniczy TMI Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) TRW
Układ Kierowniczy URW Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) URW
Układ Kierowniczy VAICO Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Ford SCORPIO II Turnier (GNR, GGR) 2.5 TD Kombi 115KM, 85kW, olej napędowy (1994.10 - 1998.08) VEMA
Producent:NK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5032507
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5032507
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, z prawej, oś przednia, z lewej, oś przednia, z prawej
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu: 14x2
Ciężar netto [kg]: 0,33
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 96,00 zł
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5032559
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5032559
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z lewej, oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: 5032560
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu: 16x1,5
Ciężar netto [kg]: 0,42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5032554
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5032554
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: oś przednia, z prawej, z lewej, oś przednia, z lewej, z prawej
Rozmiar gwintu 1: 16x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar netto [kg]: 0,72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
NK
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
5032560
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
5032560
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: 5032559
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu: 16x1,5
Ciężar netto [kg]: 0,41
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze