Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy IPARTS do Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy 555 Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) 555
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AISIN
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CTR Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) CTR
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DYS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) DYS
Układ Kierowniczy ERT Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) ERT
Układ Kierowniczy FAG Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LENCO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MOOG Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) MOOG
Układ Kierowniczy NIPPARTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) NPS
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) OYODO
Układ Kierowniczy RTS Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) SWAG
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mazda 626 II coupe (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) coupe 118KM, 87kW, benzyna (1986.01 - 1987.10) TRW
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KD000134
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
KD000134
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z obu stron
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Gwint wewnętrzny [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 94
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 82,00 zł
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze