Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DRI do Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy RTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) RTS
Układ Kierowniczy SWAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SWAG
Układ Kierowniczy DELPHI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DELPHI
Układ Kierowniczy MOTUL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ACKOJA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) CASTROL
Układ Kierowniczy COMLINE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DOKUJI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERT Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) GSP
Układ Kierowniczy JP GROUP Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEYLE Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) MOOG
Układ Kierowniczy NK Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NK
Układ Kierowniczy NPS Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NPS
Układ Kierowniczy NTY Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) OYODO
Układ Kierowniczy SIDEM Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mazda MX-5 II (NB) 1.8 (NB8C) kabriolet 146KM, 107kW, benzyna (2002.08 - 2005.10) VAICO
Producent:DRI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
715521187
niedostępny
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
715521187
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Kayaba
Średnica koła pasowego [mm]:  124
Liczba rowków:  4
Ciężar netto [kg]:  2,5
Do 100 dni na zwrot
567,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 418,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521337
niedostępny
Kaucja: 888,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521337
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  1225
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot
2084,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 888,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

DRI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
711521337R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRI
Kod:
711521337R
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość [mm]:  1225
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
Ciężar netto [kg]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze