Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BIRTH do Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Mercedes-benz GLC (X253) 200 EQ Boost 4-matic (253.981) SUV 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.04 - obecnie) VEMA
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
AX7073
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
AX7073
Długość 2 [mm]:  237
Długość [mm]:  257
Masa [g]:  640
Gwint zewn. 1 [mm]:  M 14X1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 16X1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze