Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy RTS do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy BGA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LENCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) E 200 EQ Boost 4-matic (238.387) coupe 197KM, 145kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2019.06 - obecnie) VAICO
Producent:RTS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
92-91411
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
92-91411
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm]: M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 244,5
Ciężar [kg]: 0,677
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 185,00 zł
90,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-91413-2
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-91413-2
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 189
Ciężar [kg]: 0,908
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
RTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
91-91413-1
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RTS
Kod:
91-91413-1
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm]: M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]: M14x1,5
Długość [mm]: 189
Ciężar [kg]: 0,908
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 233,00 zł
119,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze