Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BOGE do Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08)

Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) SWAG
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) MEYLE
Układ Kierowniczy SACHS Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) SACHS
Układ Kierowniczy STABILUS Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) STABILUS
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) A.B.S.
Układ Kierowniczy BOGE Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) BOGE
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) BOSCH
Układ Kierowniczy DELPHI Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy FAG Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) JP GROUP
Układ Kierowniczy LAUBER Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) LAUBER
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) METZGER
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) MOOG
Układ Kierowniczy OPTIMAL Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RTS Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) RTS
Układ Kierowniczy SKF Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) SKF
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) TRW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz SL (R129) 600 SL (129.076) kabriolet 408KM, 300kW, benzyna (1992.02 - 1994.08) VAICO
Producent:BOGE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOGE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-856-0
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOGE
Kod:
22-856-0
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:  Rura pojedyncza
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Parametr:  S22X208A
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze