Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BOSCH do Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CLEAN FILTERS Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) CLEAN FILTERS
Układ Kierowniczy CONTINENTAL Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) CONTINENTAL
Układ Kierowniczy CORTECO Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DT SPARE PARTS Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) DT SPARE PARTS
Układ Kierowniczy ELRING Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) ELRING
Układ Kierowniczy ESEN SKV Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy GSP Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HENGST FILTER Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) HENGST FILTER
Układ Kierowniczy KNECHT Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) KNECHT
Układ Kierowniczy KOLBENSCHMIDT Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) KOLBENSCHMIDT
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LUCAS Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) LUCAS
Układ Kierowniczy LUK Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) LUK
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAHLE Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MAHLE
Układ Kierowniczy MAPCO Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MEYLE Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MISFAT Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MISFAT
Układ Kierowniczy MOOG Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy PE AUTOMOTIVE Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) PE AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy S-TR Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) S-TR
Układ Kierowniczy SIDEM Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SOFIMA Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) SOFIMA
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy TRW Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy UFI Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) UFI
Układ Kierowniczy URW Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Mercedes-benz VARIO Wywrotka 615 D, 616 D (668.331, 668.332) Wywrotka 156KM, 115kW, olej napędowy (1998.09 - obecnie) VAICO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 339
niedostępny
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 339
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]: 180
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1: M 18 x 1,5
Średnica otworu [mm]: 104
Rozmiar gwintu 2: M 26 x 1,5
Liczba otworów do mocowania: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2325,00 zł
1409,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S01 000 475
niedostępny
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S01 000 475
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]: 185
Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1: 3/4" 16 UNF-2B
Średnica otworu [mm]: 106,2
Rozmiar gwintu 2: 1 1/16" 12 UN-2B
Liczba otworów do mocowania: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3071,00 zł
2047,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 596,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

BOSCH
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
K S00 000 369
niedostępny
5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
K S00 000 369
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Cisnienie [bar]: 180
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Rozmiar gwintu 1: M 18 x 1,5
Średnica otworu [mm]: 104
Rozmiar gwintu 2: M 26 x 1,5
Liczba otworów do mocowania: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3581,00 zł
2387,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze