Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy TRW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TRW
Układ Kierowniczy SKF Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SKF
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy CORTECO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) CORTECO
Układ Kierowniczy IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) IPARTS
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SWAG
Układ Kierowniczy FAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FAG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MOOG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MOOG
Układ Kierowniczy SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SASIC
Układ Kierowniczy A.B.S. Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) A.B.S.
Układ Kierowniczy AISIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) AISIN
Układ Kierowniczy BGA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) BORG & BECK
Układ Kierowniczy COMLINE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) DAYCO
Układ Kierowniczy DRI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) DRI
Układ Kierowniczy DYS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) ELSTOCK
Układ Kierowniczy EUROL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FAST
Układ Kierowniczy FEBEST Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FEBEST
Układ Kierowniczy FRAP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) GSP
Układ Kierowniczy HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JP GROUP
Układ Kierowniczy JPN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) JPN
Układ Kierowniczy KAWE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) KAWE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MONROE Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) MONROE
Układ Kierowniczy NK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) NK
Układ Kierowniczy NTY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) OCAP
Układ Kierowniczy PASCAL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) PASCAL
Układ Kierowniczy QUARO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) QUARO
Układ Kierowniczy SBS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.8 D liftback 58KM, 43kW, olej napędowy (1991.10 - 1993.10) VEMA
Producent:FRAP

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F890
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F890
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, z obu stron, z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Ciężar [kg]: 0,552
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 78,00 zł
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F762
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Wymiar gwintu: M10x1.25
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Ciężar [kg]: 0,339
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/303
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/303
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Ciężar [kg]: 1,006
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1451
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1451
Lokalizacja w aucie: z przodu, z obu stron, z lewej, z prawej
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Ciężar [kg]: 0,78
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FT/264
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
FT/264
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Długość całkowita [mm]: 332
Rozmiar gwintu 1: M12x1
Rozmiar gwintu 2: M14x1,5
Ciężar [kg]: 0,787
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F771
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F771
Lokalizacja w aucie: z przodu, oś przednia, z prawej, oś przednia, z lewej, z lewej, z prawej
Długość [mm]: 94
Wymiar gwintu: M10x1.25
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Rodzaj gwintu: Z bieżnikiem prawostronnym
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Ciężar [kg]: 0,3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze