Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BIRTH do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy ELRING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BIRTH
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) MOTUL
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BOSCH
Układ Kierowniczy BUGIAD Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) BUGIAD
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) CEVAM
Układ Kierowniczy DR!VE+ Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) EUROL
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) GSP
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) MAPCO
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) RAVENOL
Układ Kierowniczy RUVILLE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) RUVILLE
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo 4 coupe 408KM, 300kW, benzyna (1995.03 - 1997.09) VEMA
Producent:BIRTH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7085
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
7085
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 120
Masa [g]: 110
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Średnica 1 [mm]: 25
Średnica 2 [mm]: 39
Materiał: Guma
Twardość (wg Rockwell) [HRC]: 60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 13,00 zł
4,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze