Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy BIRTH do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie)

Układ Kierowniczy TRW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CASTROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DYS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ESEN SKV Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy EUROL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy IPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy OCAP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) URW
Układ Kierowniczy VAICO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) VEMA
Producent:BIRTH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
RD4661
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
RD4661
Długość 2 [mm]:  90
Masa [g]:  580
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M 16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Wymiar stożka [mm]:  17
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot
BIRTH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
RS4661
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BIRTH
Kod:
RS4661
Długość 2 [mm]:  89
Masa [g]:  580
Gwint wewnętrzny 1 [mm]:  M 16X1,5
Gwint zewn. 2 [mm]:  M 14x1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Wymiar stożka [mm]:  17
Materiał:  Stal
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze