Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FRAP do Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03)

Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MAXGEAR
Układ Kierowniczy BGA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) BGA
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KAMOKA
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) A.B.S.
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) ASHIKA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) CORTECO
Układ Kierowniczy CTR Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) CTR
Układ Kierowniczy DAYCO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DELPHI
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DOKUJI
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) ELSTOCK
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) FRAP
Układ Kierowniczy GMB Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) GMB
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) GSP
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) JAPKO
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy KYB Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) KYB
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) LIZARTE
Układ Kierowniczy MEYLE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) MOOG
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) NK
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) OCAP
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) TRISCAN
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (RT) 416 Si sedan 116KM, 85kW, benzyna (1995.05 - 2000.03) YAMATO
Producent:FRAP

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1371
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1371
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  180
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,578
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1731
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1731
Długość [mm]:  180
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,541
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1732
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1732
Długość [mm]:  180
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,539
Do 100 dni na zwrot
FRAP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
F1372
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FRAP
Kod:
F1372
Długość [mm]:  180
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14x1,5
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Ciężar [kg]:  0,58
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze