Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy MAXGEAR do Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04)

Układ Kierowniczy JP GROUP Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) JP GROUP
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) MAXGEAR
Układ Kierowniczy TRW Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) TRW
Układ Kierowniczy BGA Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) BGA
Układ Kierowniczy MOOG Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) MOOG
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) ACKOJA
Układ Kierowniczy ASHIKA Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) ASHIKA
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) CORTECO
Układ Kierowniczy DELPHI Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DELPHI
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FLENNOR Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) GSP
Układ Kierowniczy HART Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) HART
Układ Kierowniczy HEPU Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) IPD
Układ Kierowniczy JAPANPARTS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) JAPANPARTS
Układ Kierowniczy JAPKO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) JAPKO
Układ Kierowniczy KAMOKA Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy LIZARTE Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy METZGER Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) MOTUL
Układ Kierowniczy NIPPARTS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) NIPPARTS
Układ Kierowniczy NK Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) NK
Układ Kierowniczy NPS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) NPS
Układ Kierowniczy NTY Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) OPTIMAL
Układ Kierowniczy OYODO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) OYODO
Układ Kierowniczy QUARO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) QUARO
Układ Kierowniczy RTS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) SASIC
Układ Kierowniczy SBS Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) TRISCAN
Układ Kierowniczy URW Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) URW
Układ Kierowniczy VAICO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) VEMA
Układ Kierowniczy YAMATO Rover 400 II (XW) 416 GSI sedan 112KM, 82kW, benzyna (1990.04 - 1995.04) YAMATO
Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0416
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0416
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  93
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm]:  M10 x 1,25
Rozmiar klucza:  19
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Materiał:  Stal
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Do 100 dni na zwrot
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0254
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0254
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Parzyste numery artykułów:  69-0253
Do 100 dni na zwrot
44,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
69-0253
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
69-0253
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Lokalizacja w aucie:  Zewnętrzny
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Parzyste numery artykułów:  69-0254
Do 100 dni na zwrot
47,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze