Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OCAP do Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11)

Układ Kierowniczy JP GROUP Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) JP GROUP
Układ Kierowniczy MOOG Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) MOOG
Układ Kierowniczy A.B.S. Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) A.B.S.
Układ Kierowniczy ACKOJA Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) ACKOJA
Układ Kierowniczy BGA Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) BGA
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CASTROL Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) CORTECO
Układ Kierowniczy DJ PARTS Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DOKUJI Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) DOKUJI
Układ Kierowniczy DR!VE+ Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) DRI
Układ Kierowniczy DYS Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy FRAP Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) GSP
Układ Kierowniczy IPARTS Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) IPARTS
Układ Kierowniczy KAWE Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) LENCO
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy MAPCO Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MONROE Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) MONROE
Układ Kierowniczy MOTUL Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) NK
Układ Kierowniczy NPS Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) NPS
Układ Kierowniczy OCAP Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) OCAP
Układ Kierowniczy QUARO Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy SBS Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) SBS
Układ Kierowniczy SPIDAN Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) TMI
Układ Kierowniczy TRISCAN Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRW Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) TRW
Układ Kierowniczy URW Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) URW
Układ Kierowniczy VAICO Rover COUPE 1.8 16 V coupe 145KM, 107kW, benzyna (1996.03 - 1999.11) VAICO
Producent:OCAP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OCAP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0603070
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0603070
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot
OCAP
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
0282534
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OCAP
Kod:
0282534
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Gwint wewnętrzny [mm]:  M14X1,5
Rodzaj gwintu:  Z bieżnikiem prawostronnym
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze