Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI do Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01)

Układ Kierowniczy A.B.S. Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) A.B.S.
Układ Kierowniczy BORG & BECK Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DELPHI Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) DYS
Układ Kierowniczy FAG Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) FAG
Układ Kierowniczy FRAP Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) GSP
Układ Kierowniczy LAUBER Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) LENCO
Układ Kierowniczy MAPCO Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) MAPCO
Układ Kierowniczy MEYLE Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) MEYLE
Układ Kierowniczy MOOG Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) MOOG
Układ Kierowniczy NK Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) NK
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) RTS
Układ Kierowniczy SIDEM Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) SIDEM
Układ Kierowniczy SPIDAN Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) SPIDAN
Układ Kierowniczy TRW Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) TRW
Układ Kierowniczy URW Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) URW
Układ Kierowniczy VAICO Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Saab 9000 liftback 2.0 liftback 135KM, 99kW, benzyna (1988.10 - 1990.01) VEMA
Producent:GENERAL RICAMBI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
1.0 (1 ocen)
Kod produktu:
PI0217
niedostępny
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

1.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
PI0217
Jednostka:
szt
Ograniczenia producenta:  SAG
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Ilość żeber:  5
Średnica koła pasowego [mm]:  130
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 336,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze