Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy OEM do Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy MEYLE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy ESEN SKV Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ESEN SKV
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BIRTH Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy BUGIAD Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) BUGIAD
Układ Kierowniczy CASTROL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CASTROL
Układ Kierowniczy CEVAM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy CORTECO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) CORTECO
Układ Kierowniczy DAYCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DJ PARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DR!VE+ Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DR!VE+
Układ Kierowniczy DRI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ENERGY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ENERGY
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST GENUINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FAST GENUINE
Układ Kierowniczy FEBEST Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy FLENNOR Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FLENNOR
Układ Kierowniczy FORTUNE LINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FORTUNE LINE
Układ Kierowniczy FRAP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GSP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HEPU Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HEPU
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HITACHI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HITACHI
Układ Kierowniczy HOFFER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) HOFFER
Układ Kierowniczy IPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OCAP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy PASCAL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) PASCAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDAT Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SIDAT
Układ Kierowniczy SIDEM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VALEO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VALEO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VEMO
Układ Kierowniczy VIKA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 2.0 BiTDI 4motion pick-up 180KM, 132kW, olej napędowy (2011.11 - obecnie) VIKA
Producent:OEM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
83290429576
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
83290429576
Jednostka:
sztuka
Materiał: Syntetyk
Pojemność [litr]: 1
Ciężar [kg]: 0,96
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
OEM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
51813604
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OEM
Kod:
51813604
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Długość [mm]: 90
Gwint wewnętrzny [mm]: M16x1,5
Gwint zewn. [mm]: M14x1,5
Ilość montowana w aucie: 1
Parzyste numery artykułów: 51742
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 312,00 zł
159,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze