Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy FEBEST do Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy SWAG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy OEM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy MEYLE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy TRW Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy LIQUI MOLY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LIQUI MOLY
Układ Kierowniczy A.B.S. Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy ABAKUS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) ABAKUS
Układ Kierowniczy AUTOMEGA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Kierowniczy BENDIX Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BENDIX
Układ Kierowniczy BGA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BGA
Układ Kierowniczy BORG & BECK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy CEVAM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) CEVAM
Układ Kierowniczy COMLINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) COMLINE
Układ Kierowniczy DAYCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DRI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DRI
Układ Kierowniczy DYS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBEST Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) FEBEST
Układ Kierowniczy GSP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HART Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy HOFFER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) HOFFER
Układ Kierowniczy IPD Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) IPD
Układ Kierowniczy JP GROUP Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAMOKA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy KAWE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy KRAFT AUTOMOTIVE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy LAUBER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LAUBER
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy LENCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) LENCO
Układ Kierowniczy MAGNETI MARELLI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Kierowniczy MAPCO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy MEAT & DORIA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MONROE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy NTY Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy OPTIMAL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RAVENOL Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) RAVENOL
Układ Kierowniczy RTS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SBS Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SBS
Układ Kierowniczy SIDEM Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TMI Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TMI
Układ Kierowniczy TOPRAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Kierowniczy VAICO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VALVOLINE Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VALVOLINE
Układ Kierowniczy VEMA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VEMO
Układ Kierowniczy VIKA Vw AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) 3.0 TDI 4motion pick-up 224KM, 165kW, olej napędowy (2016.06 - obecnie) VIKA
Producent:FEBEST

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VWAB-TOUAR-KIT
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
VWAB-TOUAR-KIT
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,233
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubów kulowych
Długożć opakowania [cm]: 7,0
Szerokość opakowania [cm]: 5,5
Wysokość opakowania [cm]: 3,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VWRKB-001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
VWRKB-001
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,11
Długożć opakowania [cm]: 18,5
Szerokość opakowania [cm]: 7,3
Wysokość opakowania [cm]: 7,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 62,00 zł
22,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2322-Q7
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
2322-Q7
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0,72
Długożć opakowania [cm]: 30,5
Szerokość opakowania [cm]: 3,8
Wysokość opakowania [cm]: 3,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze