Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy MAXGEAR do Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Wydechowy PIERBURG Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) PIERBURG
Układ Wydechowy ASSO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) ASSO
Układ Wydechowy DINEX Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) DINEX
Układ Wydechowy HC-CARGO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) HC-CARGO
Układ Wydechowy MAXGEAR Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) MAXGEAR
Układ Wydechowy NISSENS Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) NISSENS
Układ Wydechowy TRICLO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) TRICLO
Układ Wydechowy VALEO Mercedes-benz T2/LN1 Skrzynia 507 D (667.361, 667.362) Skrzynia 72KM, 53kW, olej napędowy (1986.04 - 1989.04) VALEO
Producent:MAXGEAR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
2.0 (1 ocen)
Kod produktu:
58-0242
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

2.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
58-0242
Jednostka:
sztuka
Rodzaj zaworu: Zawór przełączający
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Napięcie [V]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Co daje bandaż termiczny na wydech? Jak prawidłowo owinąć elementy wydechu?

Co daje bandaż termiczny na wydechu? Jakich bandaży należy używać i jak prawidłowo owijać poszczególne elementy układu?

Zastanawialiście się kiedyś nad owinięciem swojego wydechu bandażem termicznym? Jeśli tak, to zapewne wiecie dobrze, co jest efektem owinięcia wydechu takim bandażem, jak dobrać bandaż do silnika i w jaki sposób zabrać się za owijanie. Czy jednak na pewno wiecie to wszystko?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze