Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BOSCH
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DENSO
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NGK
Układ Zapłonowy FAE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAE
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEYLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEYLE
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VALEO
Układ Zapłonowy ASHIKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ASHIKA
Układ Zapłonowy AUTOMEGA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) AUTOMEGA
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) CHAMPION
Układ Zapłonowy DELPHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DELPHI
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy DT SPARE PARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) DT SPARE PARTS
Układ Zapłonowy EIKO-JAPAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EIKO-JAPAN
Układ Zapłonowy ENERGY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ENERGY
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EPS
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) EYQUEM
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FACET
Układ Zapłonowy FAST Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) FAST
Układ Zapłonowy HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HART
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HELLA
Układ Zapłonowy HIDRIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HIDRIA
Układ Zapłonowy HITACHI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HITACHI
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) HOFFER
Układ Zapłonowy JAPANPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JAPANPARTS
Układ Zapłonowy JAPKO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JAPKO
Układ Zapłonowy JP GROUP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) JP GROUP
Układ Zapłonowy KAMOKA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KAMOKA
Układ Zapłonowy KW Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAHLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MAHLE
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SASIC
Układ Zapłonowy SEIM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SEIM
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) SIDAT
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 90KM, 66kW, olej napędowy (1985.10 - 1987.11) VEMO
Producent:BORGWARNER (BERU)

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (BERU)
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
GV636
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
GV636
Jednostka:
sztuka
Konstrukcja świec żarowych: Świeca żarowa ołówkowa
Napięcie [V]: 11
Technika połączeń: M5 / 3 Nm
Długość [mm]: 71
Głębokosć zabudowy [mm]: 25
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozmiar klucza: 12 mm
Natężenie prądu [A]: 13
Zbieżnosć stożka: 63
Moment dokręcenia od [Nm]: 15
Moment dokręcenia do [Nm]: 25
Moment gnący [Nm]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
BORGWARNER (BERU)
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
GN909
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
GN909
Jednostka:
sztuka
Konstrukcja świec żarowych: Zdolny do nagrzewania wtórnego
Konstrukcja świec żarowych: Świeca żarowa ołówkowa
Napięcie [V]: 11
Technika połączeń: M5 / 3 Nm
Długość [mm]: 71
Głębokosć zabudowy [mm]: 25
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozmiar klucza: 12 mm
Natężenie prądu [A]: 14
Zbieżnosć stożka: 63
Moment dokręcenia od [Nm]: 15
Moment dokręcenia do [Nm]: 25
Moment gnący [Nm]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
BORGWARNER (BERU)
4.7 (3 ocen)
Kod produktu:
GR065
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
GR065
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: << 6,8 Sec.
Specyfikacja: >> 0 Sec.
Liczba cylindrów: 4
Napięcie [V]: 12
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 532,00 zł
280,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BORGWARNER (BERU)
4.9 (29 ocen)
Kod produktu:
G2SB
niedostępny
4.9 (29 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
G2SB
Jednostka:
sztuka
Konstrukcja świec żarowych: Świeca żarowa ołówkowa
Napięcie [V]: 11
Technika połączeń: M5 / 3 Nm
Długość [mm]: 71
Głębokosć zabudowy [mm]: 25
Wymiar gwintu: M12x1,25
Rozmiar klucza: 12 mm
Natężenie prądu [A]: 13
Zbieżnosć stożka: 63
Moment dokręcenia od [Nm]: 15
Moment dokręcenia do [Nm]: 25
Moment gnący [Nm]: 45
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze