Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy KW do Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) CHAMPION
Układ Zapłonowy KAMOKA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KAMOKA
Układ Zapłonowy EPS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) EPS
Układ Zapłonowy BORGWARNER (BERU) Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) BORGWARNER (BERU)
Układ Zapłonowy EFI AUTOMOTIVE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) EFI AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy ERA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) ERA
Układ Zapłonowy FACET Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) FACET
Układ Zapłonowy HART Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HART
Układ Zapłonowy HC-CARGO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HC-CARGO
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy KW Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) LUCAS
Układ Zapłonowy MEYLE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) MEYLE
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SEIM Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) SEIM
Układ Zapłonowy TESLA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) TESLA
Układ Zapłonowy VALEO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Volvo 740 Kombi (745) 2.0 16V Kombi 136KM, 100kW, benzyna (1987.09 - 1990.08) WALKER PRODUCTS
Producent:KW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
906 118R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
906 118R
Jednostka:
sztuka
Wirnik oporowy [Ohm]: 1000
Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0538
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 72,00 zł
30,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530 192
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
530 192
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z lewej
Wymiar gwintu: M12x1,5
Rozmiar klucza: 19
Dla numeru artykułu: 580 149
Dla numeru artykułu: 580 151
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
530 091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
530 091
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 5/8-18UNF
Rozmiar klucza: 19
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
806 127
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
806 127
Jednostka:
sztuka
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez pokrywy
Alternatywny zestaw naprawczy: TH.0538
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 314,00 zł
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KW
0 (0 ocen)
Kod produktu:
453 397
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KW
Kod:
453 397
Długość kabli: 520
Długość czujnika pomiarowego [mm]: 24
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze