Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy NGK do Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy BOSCH Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) BOSCH
Układ Zapłonowy HELLA Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) HELLA
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy NGK Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) NGK
Układ Zapłonowy DELPHI Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) DELPHI
Układ Zapłonowy ERA Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) ERA
Układ Zapłonowy FACET Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) FACET
Układ Zapłonowy FEBEST Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) FEBEST
Układ Zapłonowy SWAG Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) SWAG
Układ Zapłonowy TRISCAN Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Volvo V40 Cross Country (526) T5 liftback 214KM, 157kW, benzyna (2013.02 - 2015.12) VALEO
Producent:NGK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NGK
4.8 (16 ocen)
Kod produktu:
48140
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.8 (16 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NGK
Kod:
48140
Jednostka:
sztuka
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 1
Ilość biegunów: 4
Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia SAE
Kolor obudowy: Szary
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 290,00 zł
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Układ Zapłonowy

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze