Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy OPTIMAL do Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zacisk hamulcowy AUTOFREN SEINSA Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) AUTOFREN SEINSA
Zacisk hamulcowy FRENKIT Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) FRENKIT
Zacisk hamulcowy A.B.S. Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) A.B.S.
Zacisk hamulcowy BENDIX Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) BENDIX
Zacisk hamulcowy BOSCH Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) BOSCH
Zacisk hamulcowy BREMBO Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) BREMBO
Zacisk hamulcowy BUDWEG CALIPER Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) BUDWEG CALIPER
Zacisk hamulcowy DELPHI Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) DELPHI
Zacisk hamulcowy DRI Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) DRI
Zacisk hamulcowy ELSTOCK Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) ELSTOCK
Zacisk hamulcowy ERA BENELUX Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) ERA BENELUX
Zacisk hamulcowy ERT Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) ERT
Zacisk hamulcowy FERODO Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) FERODO
Zacisk hamulcowy GENERAL RICAMBI Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) GENERAL RICAMBI
Zacisk hamulcowy KAWE Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) KAWE
Zacisk hamulcowy LAUBER Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) LAUBER
Zacisk hamulcowy MAXGEAR Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) MAXGEAR
Zacisk hamulcowy NK Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) NK
Zacisk hamulcowy OPTIMAL Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) OPTIMAL
Zacisk hamulcowy SASIC Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) SASIC
Zacisk hamulcowy SBS Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) SBS
Zacisk hamulcowy TMI Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) TMI
Zacisk hamulcowy TRISCAN Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) TRISCAN
Zacisk hamulcowy TRW Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel sedan 80KM, 59kW, olej napędowy (1980.09 - 1986.06) TRW
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BC-1964L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1964L
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
Ograniczenia producenta: BENDIX
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez ramy mocującej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ramką wspornika
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 12,7
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 273
Parzyste numery artykułów: BC-1964R
Jakosć: Remanufactured
Średnica tłoka cylindra: 54
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 887,00 zł
507,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BC-1964R
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BC-1964R
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
Ograniczenia producenta: BENDIX
Typ tarczy hamulcowej: Pełny
Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez ramy mocującej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ramką wspornika
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 12,7
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 273
Parzyste numery artykułów: BC-1964L
Jakosć: Remanufactured
Średnica tłoka cylindra: 54
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 887,00 zł
507,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zacisk hamulcowy

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego. Kup u nas nawet 40% taniej

Awarie i wymiana prowadnicy zacisku hamulcowego

O znaczeniu układu hamulcowego nie trzeba nikogo przekonywać. Ponieważ jest to układ niezwykle złożony i wykonujący nieustanną, bardzo ciężką pracę, istnieje bardzo wiele możliwości powstania awarii w jego obrębie. Jedną z nich jest awaria prowadnic zacisku.

czytaj więcej >
Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Zadbaj o grubość klocków jeśli chcesz uniknąć regeneracji zacisków

Wypadanie sworznia prowadzącego z zacisku hamulca. Czy dbałość o grubość klocków pozwoli nam uniknąć regeneracji zacisków?

Sworznie prowadzące to małe i raczej niepozorne elementy współtworzące zestaw hamulców tarczowych. Są na tyle małe i niepozorne, że często o nich zapominany, doprowadzając tym samym do ich awarii. Jakiego rodzaju są to awarie? Jakie objawy dają „wypadające” prowadnice i jak należy postępować, gdy już się pojawią?

czytaj więcej >
Regeneracja zacisków hamulcowych - zrób to sam

Własnoręczna regeneracja zacisku hamulcowego z użyciem zestawu naprawczego

Zawilgocony zacisk hamulcowy to dość istotny problem i wystarczająca przyczyna do tego, aby samochód nie przeszedł podstawowych badań technicznych. Ponieważ dokładną przyczynę wycieku płynu hamulcowego poznamy dopiero po rozebraniu zacisku, warto od razu nastawić się na kompleksową regenerację całej części. Czynność ta nie jest ani specjalnie skomplikowana, ani kosztowna i możliwa do przeprowadzenia we własnym garażu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze