Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO do Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOFREN SEINSA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AUTOFREN SEINSA
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja ERT Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ERT
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SBS Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SBS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford ESCORT CLASSIC (AAL, ABL) 1.8 TD liftback 90KM, 66kW, olej napędowy (1998.10 - 2000.07) VAICO
Producent:METALCAUCHO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
02998
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
02998
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Długość [mm]: 185
Ciężar [kg]: 0,15
Średnica zewnętrzna [mm]: 72
Masa [g]: 150
Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 60
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
06952
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
06952
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 0,442
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 94,00 zł
39,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze