Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS do Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DJ PARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DJ PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DOKUJI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DOKUJI
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JAMEX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) JAMEX
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAVO PARTS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KAVO PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SBS Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SBS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja STATIM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) STATIM
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRICLO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRICLO
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford ESCORT V Turnier (ANL) 1.6 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1990.07 - 1992.08) VEMA
Producent:KAVO PARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAVO PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SSA-11177
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAVO PARTS
Kod:
SSA-11177
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolny docisk
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze