Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRW
Producent:TRISCAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8765 160006
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8765 160006
Jednostka:
sztuka
Szerokość [mm]: 64
Wysokość [mm]: 108
Wymiar gwintu: M14
Długość gwintu [mm]: 59
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 167,00 zł
81,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8765 16045
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8765 16045
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Resor piórowy
Projekt resora: Resor paraboliczny
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Opcja wyposażenia: Model 310S SWB
Opcja wyposażenia: Model 310L LWB
Ilość piór resorów: 1
Szerokość [mm]: 60
Długość 1/Długość 2 [mm]: 695/675
Numer artykułu zalecanego dodatku: 77832
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1632,00 zł
960,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8765 16046
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8765 16046
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Resor piórowy
Projekt resora: Resor paraboliczny
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Opcja wyposażenia: Model 300L LWB
Ilość piór resorów: 1
Szerokość [mm]: 60
Długość 1/Długość 2 [mm]: 695/675
Numer artykułu zalecanego dodatku: 77832
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1818,00 zł
1102,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze