Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN do Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BGA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BGA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford TRANSIT V363 Skrzynia (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV RWD Skrzynia 130KM, 96kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2019.05 - obecnie) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
45037
dostępny
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
45037
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 35,0
Średnica wewnętrzna [mm]: 71,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 108,0
Średnica zewnętrzna [mm]: 120,5
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,460
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.2 (13 ocen)
Kod produktu:
177267
dostępny
4.2 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
177267
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 125
Szerokość [mm]: 100,0
Materiał: PU (poliuretan)
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0,455
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 183,00 zł
89,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
185653
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
185653
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 694
Długość [mm]: 681
Szerokość [mm]: 84
Projekt resora: Resor piórowy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
Ilość piór resorów: 1
Ciężar [kg]: 14,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 893,00 zł
510,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze