Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MOOG do Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja JPN Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) JPN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NIPPARTS Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) NIPPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja NK Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NPS Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) NPS
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Honda ACCORD VI coupe (CG) 2.0 coupe 145KM, 107kW, benzyna (1999.11 - 2002.10) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HO-SB-9760
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
HO-SB-9760
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Długożć opakowania [cm]: 10,2
Szerokość opakowania [cm]: 10,1
Wysokość opakowania [cm]: 5,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
HO-SB-9730
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
HO-SB-9730
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Rodzaj połączenia: Pojemnik
Długożć opakowania [cm]: 10,2
Szerokość opakowania [cm]: 10,2
Wysokość opakowania [cm]: 4,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze