Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY do Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2004.10 - 2005.09) TRISCAN
Producent:MAGNUM TECHNOLOGY

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A8Y007MT
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A8Y007MT
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Materiał: PU (poliuretan)
Średnica [mm]: 55
Długość [mm]: 102
Ilość montowana w aucie: 2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 144,00 zł
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AGY020MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
AGY020MT
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Typ amortyzatora: Wkładanie rozpórki zawieszenia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 161,00 zł
78,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AGY019MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
AGY019MT
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolna obejma
Rodzaj amortyzatorów: Gazowy
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Typ amortyzatora: Amortyzator podtrzymujący sprężynowy
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 450,00 zł
237,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAGNUM TECHNOLOGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
A8Y006MT
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAGNUM TECHNOLOGY
Kod:
A8Y006MT
Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Materiał: PU (poliuretan)
Średnica [mm]: 55
Długość [mm]: 102
Ilość montowana w aucie: 2
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze