Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM do Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 300 TE 4-matic (124.290) Kombi 188KM, 138kW, benzyna (1986.09 - 1989.12) VEMA
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
3.0 (1 ocen)
Kod produktu:
50303
dostępny
3.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
50303
Jednostka:
sztuka
Masa [g]: 284
Numer komponentu: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 134,00 zł
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
35723
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
35723
Jednostka:
sztuka
Masa [g]: 75
Materiał: Tworzywo sztuczne
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 42,00 zł
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze