Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN do Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz KLASA G (W463) G 55 AMG (463.270, 463.271) samochód terenowy zamknięty 507KM, 373kW, benzyna (2008.08 - obecnie) VAICO
Producent:SPIDAN

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49713
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
49713
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Oznakowanie barwne - kolor 1: Żółty
Średnica drutu [mm]: 13,50
Długość [mm]: 510
Średnica zewnętrzna [mm]: 139
Ciężar [kg]: 4,70
Gwarancja: 5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 528,00 zł
278,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49715
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
49715
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Oznakowanie barwne - kolor 1: Brązowy
Średnica drutu [mm]: 13,35
Długość [mm]: 534
Średnica zewnętrzna [mm]: 139
Ciężar [kg]: 4,80
Gwarancja: 5 lata gwarancji lub do 60 000 km przy wymianie parą
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 859,00 zł
477,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
48994
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
48994
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Oznakowanie barwne - kolor 1: Zielony
Średnica drutu [mm]: 11,30
Średnica drutu 1 [mm]: 16,00
Średnica drutu 2 [mm]: 11,30
Długość [mm]: 490
Średnica zewnętrzna [mm]: 174
Ciężar [kg]: 4,40
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z tuleją
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 964,00 zł
551,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49418
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
49418
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Oznakowanie barwne - kolor 1: Żółty
Oznakowanie barwne - kolor 2: Pomarańczowy
Średnica drutu [mm]: 11,50
Średnica drutu 1 [mm]: 18,00
Średnica drutu 2 [mm]: 11,50
Długość [mm]: 450
Średnica zewnętrzna [mm]: 168
Ciężar [kg]: 5,20
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z tuleją
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1003,00 zł
573,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
49714
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
49714
Jednostka:
sztuka
Projekt resora: Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o zmiennej średnicy
Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Oznakowanie barwne - kolor 1: Biały
Średnica drutu [mm]: 12,70
Średnica drutu 1 [mm]: 18,50
Średnica drutu 2 [mm]: 12,70
Długość [mm]: 430
Średnica zewnętrzna [mm]: 175
Ciężar [kg]: 6,00
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z tuleją
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1048,00 zł
599,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze