Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SWAG do Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12)

Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja DT SPARE PARTS Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) DT SPARE PARTS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Mercedes-benz T1 Platforma / podwozie (B602) 310 2.3 Platforma / podwozie 95KM, 70kW, benzyna (1982.01 - 1994.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SWAG

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10 79 0081
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 79 0081
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  38,0
Kolor:  Czarny
Materiał:  Guma / metal
Ciężar [kg]:  0,177
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SWAG
5.0 (8 ocen)
Kod produktu:
10 10 5710
niedostępny
5.0 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 10 5710
Jednostka:
szt
Grubość [mm]:  32,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  18,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  34,0
Materiał:  Guma
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,022
Do 100 dni na zwrot
5,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
99 90 7671
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
99 90 7671
Jednostka:
szt
Materiał:  Guma
Szerokość [mm]:  50,0
Do 100 dni na zwrot
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10 75 0010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 75 0010
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  70
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,5
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Ciężar [kg]:  0,348
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10 91 0737
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
10 91 0737
Jednostka:
szt
Średnica punktów mocowania [mm]:  12
Średnica korbowodu [mm]:  12
Rodzaj amortyzatorów:  Olejowy
Min. długość [mm]:  362
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Maks. długożć [mm]:  604
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Rura o średnicy [mm]:  47
Rura o średnicy [mm]:  38
Ciężar [kg]:  1,725
Do 100 dni na zwrot
148,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze