Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON do Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja HART Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) HART
Zawieszenie i Amortyzacja HUTCHINSON Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) HUTCHINSON
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT GERMANY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) MASTER-SPORT GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) NK
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OYODO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) OYODO
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault MEGANE I Classic (LA0/1_) 1.6 sedan 87KM, 64kW, benzyna (2000.02 - 2000.09) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HUTCHINSON

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HUTCHINSON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
590422
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HUTCHINSON
Kod:
590422
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HUTCHINSON
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KS 07
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HUTCHINSON
Kod:
KS 07
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 323,00 zł
165,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze