Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO do Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Renault TRAFIC Skrzynia (T_, P_, V_) 2.1 D Skrzynia 58KM, 43kW, olej napędowy (1980.09 - 1989.04) VEMA
Producent:METALCAUCHO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
04194
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
04194
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ciężar [kg]: 1,6
Masa [g]: 1600
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z łożyskiem walcowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 210,00 zł
107,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METALCAUCHO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
04473
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
04473
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Wysokość [mm]: 80
Ciężar [kg]: 0,2
Średnica wewnętrzna [mm]: 14
Średnica zewnętrzna [mm]: 37,5
Rodzaj mocowania: Łożysko gumowo-metalowe
Masa [g]: 200
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 64,00 zł
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
04459
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
04459
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Ciężar [kg]: 0,09
Masa [g]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 101,00 zł
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze