Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja MONROE do Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VIKA Vw LT 28-35 I Platforma / podwozie (281-363) 2.4 D Syncro Platforma / podwozie 75KM, 55kW, olej napędowy (1991.08 - 1992.07) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MONROE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MONROE
4.9 (124 ocen)
Kod produktu:
V2024
dostępny
4.9 (124 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
V2024
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Typ amortyzatora: Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
Sposób mocowania amortyzatora: Dolna obejma
Ciężar [kg]: 2,140
Otwór o śr[mm]: 35
Maks. długożć [mm]: 386
Min. długość [mm]: 255
Gwarancja: 5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]: 15,8
Długożć opakowania [cm]: 49,7
Szerokość opakowania [cm]: 12
Wysokość opakowania [cm]: 12,2
Numer taryfy celnej: 87088035
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MONROE
4.9 (124 ocen)
Kod produktu:
V2050
dostępny
4.9 (124 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MONROE
Kod:
V2050
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
Typ amortyzatora: Amortyzator bez sprężyny odbicia
System tłumienia drgań zawieszenia: Dwururka
Sposób mocowania amortyzatora: Górne oko
Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
Ciężar [kg]: 2,580
Otwór o śr[mm]: 35
Maks. długożć [mm]: 486
Min. długość [mm]: 311
Gwarancja: 5 lat gwarancji
Średnica korbowodu [mm]: 15,8
Długożć opakowania [cm]: 50,5
Szerokość opakowania [cm]: 6,4
Wysokość opakowania [cm]: 6,4
Numer taryfy celnej: 87088035
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 361,00 zł
184,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze