Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Amortyzator VAICO V10-1751 (Oś tylna)

5.0 (2 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
V10-1751
Amortyzator VAICO V10-1751 (Oś tylna)
  • Amortyzator VAICO V10-1751 (Oś tylna) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Cena katalogowa: 386,00 zł
197,00 zł
w tym 23% VAT
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
VAICO
Jednostka:
sztuka
EAN:
4046001336171
Rodzaj amortyzatorów:
Olejowy

Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.

Dowiedz się więcej

Typ amortyzatora:
Rozpórka zawieszenia

Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dowiedz się więcej

Sposób mocowania amortyzatora:
Dolne oko
Długość [mm]:
528
Sposób mocowania amortyzatora:
Górny trzon
Ciężar [kg]:
3,39
Lokalizacja w aucie:
Oś tylna
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Amortyzator V10-1751 firmy VAICO

Parametry:
  • Rodzaj amortyzatorów: Olejowy
  • Typ amortyzatora: Rozpórka zawieszenia
  • Sposób mocowania amortyzatora: Dolne oko
  • Długość [mm]: 528
  • Sposób mocowania amortyzatora: Górny trzon
  • Ciężar [kg]: 3,39
  • Lokalizacja w aucie: Oś tylna
Cena katalogowa – cena detaliczna produktu sugerowana przez producenta, która nie jest ceną sprzedaży oferowaną konsumentowi a służy jedyne celom informacyjnym. Nie uwzględnia rabatów naliczanych przez sklep.

Opinie

Średnia ocena:
5.0 (2 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Opinie o produkcie Amortyzator VAICO V10-1751 (Oś tylna)

Opinie nie są zweryfikowane

Sklep iParts.pl nie weryfikuje opinii, ale wykrywamy i usuwamy fałszywe treści, gdy je zidentyfikujemy.

Poznaj opinie o produktach VAICO w kategorii Amortyzator

Dariusz

(10.01.2020)

5.0
Osłona na amortyzatorach jest bardzo wazna, więc zdecydowałem sie na taki zakup. Trochę ciasno weszła, ale dzięki temu mam pewność, ze będzie sie trzymac bardzo dobrze. Jak na razie bez zadnych zastrzeżeń. Polecam

Opinia wystawiona dla Osłona amortyzatora VAICO V10-3490 (Oś przednia po obydwu stronach)

Juliusz

(10.01.2020)

5.0
Osłona na amortyzatorach jest bardzo wazna, więc zdecydowałem sie na taki zakup. Trochę ciasno weszła, ale dzięki temu mam pewność, ze będzie sie trzymac bardzo dobrze. Jak na razie bez zadnych zastrzeżeń. Polecam

Opinia wystawiona dla Osłona amortyzatora VAICO V10-3490 (Oś przednia po obydwu stronach)

Numery OEM

Szukaj zamienników dla V10-1751 po numerze OEM

Producent Numery OEM
A.I.C. 51956
AL-KO 1029
AL-KO 1695
AL-KO 1695G
AUDI 191 513 033 A
AUDI 191 513 033 E
AUDI 191 513 033 M
AUDI 1H0 513 031 A
AUDI 1H0 513 031 D
AUDI 1H0 513 031 E
AUDI 1H0 513 031 K
AUDI 1H0 513 031 L
AUDI 1HM 513 031 B
AUDI 1HM513031E
BILSTEIN 15-062192
BILSTEIN 19-019741
BILSTEIN 19-019963
BILSTEIN 24-006569
BOGE 27-215-1
DELPHI D225 2940
FIRST LINE FSA5056
FLENNOR FDG1695-RLR
FLENNOR FDH1695-RLR
GABRIEL 51263
GABRIEL G51263
JAPANPAR 8430085
JAPANPAR 8430613
JAPANPAR 9430613
JPG 1152100200
JPG 1152100500
JPG 1152107800
KYB 343191
MAG 351416070000
MAPCO 20752
MAXGEAR 11-0199
METZGER 2340076
MEYLE 126 715 0005
MONROE R3728
MS 105739-PCS-MS
NK 60991695
NK 63991695
OPTIMAL A-1695H
SACHS 105 739
SBS 161060991695
SBS 161363991695
SCT Z 1695
SEAT 191 513 033 D
SEAT 191 513 033 M
SEAT 1H0 513 031
SEAT 1H0 513 031 D
SEAT 1HM 513 031 B
SEAT 1L0 513 033 B
SEAT 1L0 513 033 C
SEAT 1L0 513 033 E
SKODA 191 513 033 D
SKODA 191 513 033 M
SKODA 1H0 513 031
SKODA 1H0 513 031 D
SKODA 1HM 513 031 B
SKODA 1L0 513 033 B
SKODA 1L0 513 033 C
SKODA 1L0 513 033 E
TOPRAN 103 059
TRW JGS181T
TRW JHS181T
TTC 07.30.110
VAG 191 513 033 A
VAG 191 513 033 D
VAG 191 513 033 E
VAG 191 513 033 M
VAG 1H0 513 031
VAG 1H0 513 031 A
VAG 1H0 513 031 D
VAG 1H0 513 031 E
VAG 1H0 513 031 K
VAG 1H0 513 031 L
VAG 1H0513031
VAG 1HM 513 031 B
VAG 1L0 513 033 B
VAG 1L0 513 033 C
VAG 1L0 513 033 E
VAG 535 513 031 A
VW 176 513 033 C
VW 191 513 033 A
VW 191 513 033 D
VW 191 513 033 E
VW 191 513 033 M
VW 1H0 513 031 D
VW 1H0 513 031 E
VW 1H0513031B
VW 1HM 513 031 B
VW 1HM513031E
VW 1HM513031F
VW 535 513 031 A

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Amortyzator V10-1751 pasuje do Twojego auta

 

SEAT

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

YUGO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >
Prawidłowa temperatura silnika. Jaki zakres temperatur dla benzyny i diesla?

Ile wynosi prawidłowa temperatura silnika? Jaki jest zakres idealnych temperatur dla silników benzynowych, ale jaki dla diesli?

Wszystkie silniki spalinowe to nic innego jak piece napędzane płynnym paliwem. Tak jak w każdym piecu, również i w nich proces spalania zachodzi w pełni i prawidłowo wyłącznie w określonych zakresach temperatur. Jeśli będą za zimne, paliwo nie będzie efektywnie spalane, zbyt gorące grożą z kolei przegrzaniem i awarią. Jakie są te zakresy temperatur dla silników spalinowych? Jaką temperaturę powinien mieć diesel, a jaką silnik benzynowy?

czytaj więcej >

Amortyzator

Amortyzatory samochodowe to podstawowy i zarazem kluczowy element eksploatacyjny układu zawieszenia. Ich rola sprowadza się przede wszystkim do tłumienia drgań, maksymalnej stabilizacji samochodu podczas jazdy i utrzymywania sprężyn układu zawieszenia w prawidłowej pozycji podczas podróżowania. Dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy ich obecność oraz sprawność jest więc nieoceniona.

Dziury, wyboje a także progi zwalniające to prawdziwa zmora amortyzatorów samochodowych. Dlatego mimo, że z porad specjalistów wynika, że amortyzatory wymienia się z reguły po przejechaniu 80 – 100 tys. kilometrów, to czynnik eksploatacyjny (stopień eksploatacji oraz stan dróg, po których się poruszamy) może ten okres nieco skrócić. Dlatego zaleca się, by przeprowadzać przegląd techniczny amortyzatorów co około 15 – 20 tys. kilometrów. To najlepszy sposób, by uniknąć niespodziewanej awarii.

Wymiana amortyzatorów na nowe nie należy do skomplikowanych i bardzo kosztownych. Mało tego zakup amortyzatorów znanej i cenionej na rynku części zamiennych marki to koszt niewielki w porównaniu z awariami, które mogłyby wystąpić na skutek odwlekania wymiany w czasie. Najważniejsze, o czym kierowca powinien pamiętać to zakup pełnego kompletu na tylną i przednią oś – amortyzatory wymienia się zawsze parami na danej osi (tylko taka wymiana gwarantuje poprawne i przewidywalne dla kierowcy zachowanie samochodu w trakcie jazdy).

Co do wyboru nowych amortyzatorów do samochodu to zawsze najlepiej kierować się ku znanym, sprawdzonym markom części zamiennych. Zakup takich amortyzatorów to gwarancja wysokiej jakości i niezawodności, co przełoży się na skuteczność ich funkcjonowania podczas jazdy samochodem.

VAICO

Vaico to niemiecka firma z branży motoryzacyjnej. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozmaitych części samochodowych które są dziś dystrybuowane na całym świecie. Specjalnością producenta są zestawy naprawcze do sprzęgieł. Poza tym, części samochodowe Vaico to również standardowe części skrzyni biegów. Firma chwali się ofertą części pasujących do ponad 250 typów skrzyń biegów.

Skrzynie biegów Vaico to doskonale dopracowane części najwyższej jakości. Są one doceniane na całym świecie i stanowią podstawę oferty producenta. Niemniej jednak firma od lat regularnie poszerza swój asortyment, przez co dzisiaj oferuje klientom o wiele więcej, niż tylko zestawy naprawcze skrzyni biegów i same skrzynie. W asortymencie znaleźć można między innymi części silnika i mechanizmów, z którymi współpracuje jednostka napędowa. W kategorii tej znajduje się niemal 500 pozycji. Ponadto, producent tworzy również filtry samochodowe, niezbędne dla bezpieczeństwa silnika i komfortu jazdy. Wysoko cenione przez fachowców są również materiały eksploatacyjne Vaico.

Vaico to firma, która funkcjonuje pod tą marką od 1999 roku. Tym samym jej historia jest stosunkowo krótka. Niemniej jednak Vaico zostało stworzone przez o wiele dłużej działające przedsiębiorstwo Vierol. Marka Vaico to samochodowe części zamienne, przeznaczone na aftermarket. Jednak autoczęści Vaico to produkty najwyższej klasy, które przeważnie dorastają do najwyższych standardów części przeznaczonych do pierwszego montażu.

Cechy Części

Amortyzator olejowy
Amortyzator olejowy inaczej zwanym amortyzatorem hydraulicznym, w którym czynnikiem roboczym jest olej hydrauliczny. Jest to rodzaj amortyzatora dwururowego, czyli w jednej rurze, która jest obudową, umieszczono wraz z zaworami i tłokiem drugą rurę. Działanie tego typu amortyzatora odbywa się poprzez przepuszczanie oleju znajdującego się w wewnętrznej rurze przez zawory do rury zewnętrznej.
Rozpórka zawieszenia
Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze