- Cewka zapłonowa: Rodzaj połączenia SAE
- Napięcie [V]: 12
- Cewka zapłonowa: Listwa z cewkami zapłonowymi
- Ilość biegunów: 6
Dodaj opinię
(08.06.2017)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa SENTECH SC7019
(08.06.2017)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa SENTECH SC7058
(10.11.2016)
Opinia wystawiona dla Cewka zapłonowa SENTECH SC7163
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 122-01-061 |
ACDELCO | 19350924 |
AIRTEX | 5C1802 |
APXENERGY | XE-8064A |
ASHIKA | BO-0411JM |
ASHUKI | 163-366A |
ASHUKI | PAL15-0009 |
AUTOMEGA | 1012080020 |
AUTOMEGA | 1112080020 |
AUTOMEGA | 150088410 |
AUTOMEGA | 3012080020 |
AUTOMEGA | 3112080020 |
AUTOTEAM | L530147 |
AUTOTEAM | L530147A2 |
BBT | IC07115 |
BORGW BERU | 0 040 100 338 |
BORGW BERU | ZS338 |
BOSCH | 0 221 503 472 |
BOSCH | ZS-K 4X1 |
BRECAV | 109.007 |
BRECAV | 109.007E |
BRECAV | 832.007 |
BRECAV | 832.007E |
BSG | BSG 65-835-004 |
CAMBIARE | VE520160 |
CASCO | CIC77002AS |
CHAMPION | BAEA338 |
CSV ELECTR | CBE5142 |
CSV ELECTR | CBE5142C |
CSV ELECTR | CBE5147 |
CSV ELECTR | CBE5147C |
DELPHI | GN10207 |
DELPHI | GN10207-12B1 |
DIAMAX | DG2066 |
DIPASPORT | BBA085N |
EFI AUTOMO | 155029 |
EFI AUTOMO | 33663 |
ELTA AUTOM | EE5020 |
ELTA AUTOM | QL1006 |
ELTA AUTOM | XIG5021 |
EPS | 1.970.400 |
ERA | 880101 |
ERA | 880101A |
ESEN SKV | 03SKV109 |
EUROCABLE | DC-1120 |
FACET | 9.6300 |
FAE | 80350 |
FEBI | 33663 |
FISPA | 85.30147 |
FISPA | 85.30147A2 |
FUELPARTS | CU1214 |
GEBE | 9 4540 1 |
GM | 93177212 |
GM | B0096 |
HART | 564 561 |
HBELPARTS | 19050052 |
HC-CARGO | 150633 |
HELLA | 5DA 193 175-861 |
HELLA | 5DA 749 475-631 |
HITACHI AU | 133839 |
HITACHI AU | 2503839 |
HOFFER | 8010463 |
HOFFER | 8010463E |
IAP | 816-16096 |
INTER | 12761 |
INTERMOTOR | IIS047 |
INTERMOTOR | UF761 |
JANMOR | ODM255 |
JAPANPAR | BO-0411JM |
JAPKO | BO-0411JM |
JPG | 881208020 |
KAMOKA | 7120180 |
KRAFT AUTO | 9041590 |
KRAFTVOLL | 05020049 |
KW | 470 400 |
LEMARK | CP023 |
LUCAS_ELEC | DMB880 |
MAG | 060717133012 |
MAG | 060810180010 |
MAG | BAE680AL |
MAG | BAEQ133 |
MANDO | MMI030206 |
MAPCO | 80620 |
MAXGEAR | 13-0137 |
MAXGEAR | MG-00106A |
MEATDORIA | 10463 |
MEATDORIA | 10463E |
MEC-DIESEL | E105007DP |
METZGER | 0880009 |
METZGER | WM-M009 |
MEYLE | 614 885 0012 |
MEYLE | MIC0160 |
MOBILETRON | CE-79 |
MOTAQUIP | LVCL822 |
MOTORAD | 7IC610 |
MTR | 12191224 |
Motrio | 8550503165 |
NGK | 48083 |
NGK | U6019 |
NTY | ECZ-PL-003 |
OPEL | 1208020 |
OPEL | 24420584 |
OPEL | 93177212 |
OPENPARTS | IGN1019.00 |
OSSCA | 18336 |
PROTECH | IC1173 |
PartsTec | PTA513-0129 |
QF | QF09A00108 |
QUINTON HA | XIC8251 |
RIDEX | 689C0165 |
SASIC | 9206021 |
SIDAT | 85.30147 |
SIDAT | 85.30147A2 |
SOVEREIGN | SC038 |
SPEEDMATE | SM-ICU014 |
STELLOX | 61-00021-SX |
SWAG | 40933663 |
Stark | SKCO-0070180 |
TESLA | CL215 |
TOPRAN | 207116 |
TRISCAN | 8860 24013 |
The NewLin | NC0861 |
VALEO | 245172 |
VAUXH | 93177212 |
VEMO | V40-70-0046 |
WAI | CUF038 |
WE PARTS | 220830202 |
WE PARTS | 220830718 |
WELLS | C1745 |
WILMINK | WG1012290 |
WILMINK | WG1029513 |
WILMINK | WG1032013 |
WILMINK | WG1054695 |
WILMINK | WG1443928 |
WILMINK | WG1487396 |
WILMINK | WG1496601 |
WILMINK | WG1902065 |
WXQP | 560943 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cewka zapłonowa to podzespół układu zapłonowego silnika z zapłonem iskrowym, który stanowi jeden z jego najważniejszych elementów. Cewka jest źródłem prądu o wysokim napięciu i składa się z uzwojeń z drutu miedzianego przez które powstaje prąd o napięciu potrzebnym do zainicjowania iskry świecy zapłonowej i tym samym mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrze silnika.
To stosunkowo trwały element, który daje o sobie znać dopiero po przebiegach rzędu 100 – 150 tys. kilometrów. Typowe objawy uszkodzenia cewki zapłonowej to m.in. szarpanie podczas jazdy samochodem, które z czasem narasta i staje się coraz częstsze oraz widoczna utrata mocy jednostki napędowej. Ponadto mogą pojawić się problemy z uruchomieniem silnika, widoczna będzie nierówna praca na biegu jałowym a także bardzo silne wibracje silnika, wyczuwalne w kabinie samochodu.
Podstawowym czynnikiem, który ma wpływ na żywotność i ewentualną awarię cewki zapłonowej jest stan pozostałych podzespołów układu zapłonowego silnika samochodowego. Jeżeli jeden element układu jest niesprawny, pociąga za sobą kolejne usterki. Cewka zapłonowa zostaje mocno przeciążona, co w efekcie prowadzi do jej przedwczesnej usterki.
Awarii cewki zapłonowej nigdy nie powinno się ignorować i odwlekać wymiany w czasie. W przeciwnym razie dojdzie do sytuacji, w której po prostu niemożliwym będzie uruchomienie samochodu. Ponadto usterka cewki może także mieć destrukcyjny wpływ na katalizator, gdzie będzie trafiać niespalone paliwo.
Cewka zapłonowa to bardzo istotny element układu zapłonu, który jest dodatkowo bardzo wrażliwy m.in. na wilgoć. Dlatego bardzo ważnym jest, by podczas wymiany skorzystać ze sprawdzonych części zamiennych od renomowanych marek.
Sentech to marka należąca do polskiej firmy GG Profits. Przedsiębiorstwo powstało na przełomie wieków, rozpoczynając swoją działalność w 2000 roku. Od początku istnienia firma zajmuje się produkcją i dystrybucją części związanych z elektryką. Niemniej w pierwszych latach działała głównie jako podwykonawca. Z czasem postanowiono stworzyć markę własną i tak właśnie w 2006 roku powstał Sentech.
Pod marką Sentech dostępne są różnorodne produkty z kilku kategorii. Oferta dla motoryzacji jest bardzo konkretna. Znajdują się w niej części układu zapłonowego. W asortymencie najwięcej jest cewek zapłonowych, dostępne są też świece i inne elementy niezbędne do skonstruowania kompletnego układu zapłonowego nowoczesnego samochodu. Uwagę zwraca wyjątkowo bogata oferta producenta, w której niemal każdy kierowca znajdzie coś dla siebie. Nie powinno zatem dziwić, że coraz więcej warsztatów decyduje się na zaopatrzenie w części Sentech.
Sentech to marka coraz wyżej ceniona przez warsztaty, a już od przynajmniej paru lat doskonale rozpoznawalna zarówno wśród mechaników, jak i kierowców. Za jej sukces odpowiada bardzo dobry stosunek ceny do jakości.