Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Chłodnica oleju silnikowego PRASCO VN3394

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
VN3394
Chłodnica oleju silnikowego PRASCO VN3394
  • Chłodnica oleju silnikowego PRASCO VN3394 - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
PRASCO
Dolot - sr. [mm]:
14
Wylot - sr. [mm]:
14
Rodzaj chłodzenia:
Chłodzony cieczą

Najczęściej spotykany rodzaj chłodzenia silnika w dzisiejszych czasach. Układ chłodzenia to ciecz (płyn chłodniczy), który poprzez przepływ po całym obiegu wokół silnika oddaje ciepło w rdzeniu chłodnicy pojazdu. Rzadziej narażony na przegrzanie, w odróżnieniu od układu chłodzonego powietrzem.

Dowiedz się więcej

Głębokość sieci [mm]:
43
Szerokość sieci [mm]:
82
Długość sieci [mm]:
99
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Chlodnica oleju VN3394 firmy PRASCO

Parametry:
  • Dolot - sr. [mm]: 14
  • Wylot - sr. [mm]: 14
  • Rodzaj chłodzenia: Chłodzony cieczą
  • Głębokość sieci [mm]: 43
  • Szerokość sieci [mm]: 82
  • Długość sieci [mm]: 99

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla VN3394 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AUDI 04E117021B
AUDI 04E117021C
FEBI 101050
FRIGAIR 07104028
NISSENS 90810
NRF 31329
SEAT 04E117021C
SKODA 04E117021C
SKODA 04E117021K
VW 04E117021B
VW 04E117021C
WEZEL 58003394
WEZEL 58013703

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Chlodnica oleju VN3394 pasuje do Twojego auta

 

AUDI

  • brak modeli

SEAT

  • brak modeli

SKODA

  • brak modeli

VW

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Chlodnica oleju

Chłodnica oleju pochłania ciepło ze środka smarnego i wymienia je z powietrzem otoczenia lub płynem chłodzącym. Z reguły olej automatycznej skrzyni biegów wymaga własnej chłodnicy oleju. Znanym widokiem są pojazdy z olejem silnikowym chłodzonym dodatkowym wymiennikiem ciepła. Dedykowana chłodnica oleju jest ważną częścią systemu, zwłaszcza w pojazdach z silnikami o wysokich osiągach lub silnikami o mniejszych rozmiarach.

W niektórych modelach pojazdów chłodnica oleju jest wbudowana w zbiornik wody chłodnicy. Tutaj chłodziwo odgrywa pomocniczą rolę w procesie wymiany ciepła. W nowoczesnych pojazdach chłodnica oleju automatycznej skrzyni biegów jest często projektowana jako samodzielne urządzenie, które montuje się oddzielnie w komorze silnika lub na bloku silnika.

Aby silnik o zwiększonej wydajności nie przegrzewał się, wszystkie części muszą być optymalnie chłodzone. Ponieważ temperatura robocza drastycznie wzrasta podczas tuningu, jesteś zależny od mocnej chłodnicy oleju. Powoduje to ochłodzenie oleju, który jednocześnie chłodzi i smaruje silnik, dając maksymalną wydajność.

PRASCO

Prasco to włoska firma produkująca samochodowe części zamienne. Firma specjalizuje się w produkcji zderzaków oraz innych części nadwozia. Wśród nich warto wymienić drzwi i pokrywy Prasco oraz zbiorniki paliwa czy lusterka. Drugą z najistotniejszych gałęzi działalności firmy jest produkcja oświetlenia samochodowego i wszystkiego, co z nim związane. Słynne w Europie i na Świecie są reflektory Prasco, jak i lampy oraz odblaski tej marki.

Firma Prasco uchodzi za wysoko wyspecjalizowaną. Rzeczywiście wciąż większą część oferty stanowią produkty z wymienionych powyżej kategorii. Niemniej jednak producent autoczęści Prasco ma dziś do zaoferowania o wiele więcej. Asortyment od lat jest sukcesywnie powiększany o części do układu chłodzenia i układu kierowniczego. Ponadto, doceniane są również części klimatyzacji Prasco. Producent dysponuje również coraz większą liczbą referencji odnoszących się do części zawieszenia, w tym do wahaczy, stabilizatorów czy łożysk kół.

Przedsiębiorstwo Prasco pojawiło się na rynku w 1988 roku. Od początku osią działalności firmy była produkcja części nadwozia oraz elektryki samochodowej. W pierwszych latach liczba referencji była niewielka, a produkty dystrybuowano głównie na terenie Włoch. Dzisiaj części samochodowe Prasco cieszą się renomą w wielu krajach europejskich, a także na innych kontynentach. Siedziba firmy niezmiennie mieści się we Włoszech, jednak duży oddział firmy otworzono również w Niemczech.

Cechy Części

Silnik chłodzony cieczą
Najczęściej spotykany rodzaj chłodzenia silnika w dzisiejszych czasach. Układ chłodzenia to ciecz (płyn chłodniczy), który poprzez przepływ po całym obiegu wokół silnika oddaje ciepło w rdzeniu chłodnicy pojazdu. Rzadziej narażony na przegrzanie, w odróżnieniu od układu chłodzonego powietrzem.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze