- Średnica tłoka [mm]: 25,4
- Materiał: Żeliwo
- Wymiar gwintu: 1x M10x1.0
- Rozstaw srub mocujących: 40
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 72767 |
ABE | C52007ABE |
ABE | C52049ABE |
AISIN | AT-036 |
AISIN | WCT-011 |
AISIN | WCT-013 |
AISIN | WCT-068 |
ALANKO | 10307447 |
APEC | BCY1024 |
APEC | BWC8168 |
ASHUKI | T059-10 |
BENDIX | 214456B |
BLUEPRINT | ADT34415 |
BLUEPRINT | ADT34478 |
BORG BECK | BBW1439 |
BOSCH | 0 986 475 877 |
BOSCH | F 026 009 877 |
BOSCH | F 026 A02 095 |
BRAKE ENG | WC1204BE |
BRAKE ENG | WC4162 |
BREMBO | A 12 378 |
BREMBO | A 12 521 |
BREMSI | BC0460 |
CAR | 3341 |
CAR | 3343 |
CIFAM | 101-378 |
DELPHI | LW 60310 |
DELPHI | LW 60314 |
DJ PARTS | AW1091 |
FERODO | FHW4189 |
FERODO | FHW4287 |
FRITECH | CF460 |
GIRLING | 32980024 |
GIRLING | 5008203 |
GIRLING | 74966444 |
GIRLING | 74967550 |
HAVAM | WC30073 |
HAVAM | WC30392 |
HBJAKOPART | J3232018 |
JAPANPAR | CS-218 |
JAPANPAR | CS-237 |
JAPANPAR | CS-250 |
JAPKO | 67237 |
JAPKO | 67250 |
KAISHIN | WCT140 |
KAVO PARTS | BWC-9051 |
KAWE | W4164 |
LPR | 4164 |
MAG | 360219230518 |
METELLI | 04-0378 |
MGA | C1328 |
MGA | K711328 |
MOPR | DWC 585 |
MOTAQUIP | VWC665 |
NIPPARTS | J3232018 |
NK | 804544 |
NPS | T323A129 |
NPS | T323A18 |
PEMEBLA | JAPCS-250 |
PEX | 1.20.037 |
PEX | 1.25.039 |
PROTECHNIC | PRH2185 |
QUINTON HA | BWC 3375 |
QUINTON HA | BWC 3377 |
QUINTON HA | JWC 7606 |
QUINTON HA | JWC 8302 |
QUINTON HA | RF 20081 |
REMSA | C1525.19 |
ROADHOUS | 1525.19 |
SAMKO | C26048 |
SEIKEN | SW-T522 |
SPIDAN | 83204 |
SPIDAN | 83404 |
STELLOX | 05-83345-SX |
TEXTAR | 34127400 |
TOYOT | 47550-35210 |
TOYOT | 47550-60105 |
TOYOT | 47550-60120 |
TOYOT | 47550-69105 |
TRISCAN | 8130 13021 |
TRUSTING | CF460 |
TRW | BWL177 |
TRW | BWL203 |
TRW | BWL704 |
VILLAR | 623.5067 |
WOKING | C1525.19 |
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.