- Dla numeru artykułu: 4853
- Wymiar gwintu: 1xM10x1
- Rozstaw srub mocujących: 31,75
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Średnica cylindra [mm]: 19,05
- Materiał: Żeliwo
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52971X |
ATE | 020417 |
ATE | 24321917203 |
BENDIX | 212335B |
BOSCH | 0986475855 |
BOSCH | 0986AB8030 |
BOSCH | F026A02345 |
BREMBO | A12309 |
BREMBO | A12310 |
CAR | 4853 |
CIFAM | 101707 |
CIFAM | 101708 |
DELPHI | LW39035 |
FERODO | FHW4052 |
FTE | R1909881 |
HONDA | 43300ST3E01 |
HONDA | 43300ST3E010 |
HYUNDAI | 5833025000 |
HYUNDAI | 583802D020 |
INBRA | WCY4853 |
JAPANPAR | CSH13 |
JURID | 212334J |
JURID | 212335J |
KIA | 583802H000 |
LPR | 4036 |
LPR | 4037 |
METELLI | 040707 |
METELLI | 040708 |
METELLI | 40707 |
METELLI | 40708 |
MG | GWC901634 |
MG | SML000020 |
MG | SML000030 |
MG | SML100080 |
OPENPARTS | FWC338800 |
ROVER | GWC901634 |
ROVER | GWC901638 |
ROVER | GWC901639 |
ROVER | SML000020 |
ROVER | SML000030 |
ROVER | SML100080 |
SAMKO | C041196 |
TEXTAR | 34018500 |
TRW | BWA144 |
TRW | BWD288 |
HONDA
|
HYUNDAI
|
KIA
|
MG
|
ROVER
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Malo to włoska firma, znana również pod nazwą Akron-Malo. Przedsiębiorstwo powstało w 1947 roku, jako działalność jednoosobowa. Niewielka firma, działająca w zasadzie tylko na terenie Mediolanu, szybko się rozrosła, z czasem stając się jednym z największych dystrybutorów w branży.
Malo to dystrybutor części samochodowych. Początkowo ofertę stanowiły jedynie elementy gumowe i gumowo-metalowe. Do dzisiaj są to największe kategorie produktowe, w których znaleźć można między innymi elementy konstrukcyjne pojazdów, jak również wszelkie osłony i części amortyzujące. Nie brakuje też uszczelek i wszelkich innych części niezbędnych w nowoczesnych pojazdach osobowych i ciężarowych, w tym pasków napędowych. Dostępne są również inne części samochodowe Malo, a mianowicie elementy układu hamulcowego i napędowego, sprężyny gazowe czy przekładnie silnikowe i kołowe.
Malo to przedsiębiorstwo z dużym doświadczeniem. Od dziesiątek lat firma jest jednym z lokalnych liderów rynku. Przedsiębiorstwo stale poszerza i udoskonala swoją ofertę. Przekłada się to na rosnącą popularność marki również poza Włochami. Części samochodowe Malo są coraz wyżej cenione przez kierowców europejskich z różnych części kontynentu.