- Średnica tłoka [mm]: 20,64
- Lokalizacja w aucie: Oś tylna
- Ciężar [kg]: 0,406
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 52946X |
ABE | C5D004ABE |
ABE | C5F016ABE |
AKRON-MALÒ | 89566 |
ALFA | 71737951 |
APEC | BCY1273 |
APEC | BWC8194 |
ATE | 24.3220-1116.3 |
AUTOFREN S | D3274 |
BARUM | BAW2008 |
BORG BECK | BBW1623 |
BOSCH | 0 986 475 871 |
BOSCH | F 026 009 871 |
BRAKE ENG | WC1460BE |
BRAKE ENG | WC4488 |
BRAXIS | AJ2037 |
BREMBO | A 12 279 |
BREMSI | BC1474 |
BSF | 04353 |
CAR | 3025 |
CIFAM | 101-612 |
DEEVO | BI00181 |
DELPHI | LW70226 |
DIAMAX | N03223 |
ERT | 300148 |
FAST | FT34026 |
FERODO | FHW303 |
FIAT | 71737951 |
FIAT | 9947943 |
FRITECH | CF135 |
FTE | 9210193 |
FTE | R20065A1 |
GIRLING | 5005303 |
HART | 220 763 |
HELLA | 8AW 355 532-571 |
HELLAPAGID | 8AW 355 532-571 |
JURID | 211962J |
KABIS | WCK70367 |
KAWE | W4488 |
KRAFT AUTO | 6033060 |
LPR | 4488 |
MAG | 360219230375 |
MAPCO | 2076 |
MAXGEAR | 19-0156 |
METELLI | 04-0612 |
METZGER | 101-612 |
MEYLE | 214 531 0008 |
MGA | C1254 |
MGA | K748254 |
MGA | PM757254 |
MOTAQUIP | VWC754 |
NATIONAL | NWC5043 |
NK | 802343 |
OPENPARTS | FWC3020.00 |
PATRON | PBC4488 |
PATRON | PRK117 |
PEX | 1.20.587 |
PROTECHNIC | PRH2024 |
QUINTON HA | BWC3611 |
REMSA | C1520.66 |
RIDEX | 277W0047 |
ROADHOUS | 1520.66 |
SAMKO | C07999 |
SIGMAUTO | BC1474 |
STELLOX | 05-83482-SX |
SWAG | 33 10 1757 |
Stark | SKWBC-0680046 |
TEXTAR | 34026000 |
TRISCAN | 8130 12005 |
TRUSTING | CF135 |
TRW | BWF303 |
UNIGOM | 603581 |
VALEO | 402001 |
VILLAR | 623.5091 |
WOKING | C1520.66 |
FIAT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.