- System hamulcowy: TRW
- Materiał: Żeliwo
- Numer produkcyjny: 6035125
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BCY1317 |
ATE | 24.3220-1615.3 |
ATE | 27.3200-1064.3 |
BENDIX | 251040B |
BENDIX | 9625005 |
BOSCH | 0986475642 |
BRAKE ENG | WC1536BE |
CIFAM | 101-438 |
DELPHI | LW31539 |
FERODO | FHW075 |
FTE | R20041A1 |
LPR | 4584 |
METELLI | 04-0438 |
MIN | MWC305 |
NUOVA TECN | 3688C |
QUINTON HA | BWC3509 |
RENAU | 7701035405 |
RENAULT T | 7701035405 |
TRW | 32661539 |
TRW | BWF125 |
UNI | GWC1421 |
UNIPART | GWC1421 |
VILLAR | 6235231 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Kraft Automotive to międzynarodowa marka części samochodowych. Producent dostarcza autoczęści wysokiej klasy, spełniające najbardziej restrykcyjne normy jakości. Jedną z głównych cech firmy jest kompleksowość działania, przejawiająca się w niezwykle bogatej ofercie. Katalog części samochodowych Kraft Automotive zawiera tysiące pozycji. Wśród nich znajdują się m.in. elementy skrzyni biegów – zarówno automatycznej, jak i manualnej. Producent oferuje również sprzęgła, części układu zawieszenia, układu kierowniczego czy też wydechowego.
Istotny obszar działalności firmy stanowią również amortyzatory. Obecne na rynku amortyzatory Kraft Automotive wyróżniają się efektywnością działania. Pozytywne opinie uzyskują również części układu elektrycznego, paski napędowe oraz części karoserii. W asortymencie producenta znajdują się także części silnika. Uwagę zwracają filtry samochodowe Kraft Automotive, jak również oleje i inne płyny eksploatacyjne. Od początku istnienia firma regularnie poszerza asortyment. Już dzisiaj wielu kierowców jest w stanie wykonać kompleksowy remont pojazdu przy użyciu jedynie części zamiennych Kraft Automotive.
Firma Kraft Automotive powstała w 2004 roku, zatem jest niezwykle młodym przedsiębiorstwem, jak na specyfikę branży motoryzacyjnej. Mimo to już dzisiaj marka Kraft Automotive cieszy się uznaniem w wielu europejskich krajach. Zasięg działania firmy stale się powiększa, podobnie jak lista dystrybutorów części samochodowych desygnowanych logo marki.