- Średnica tłoka [mm]: 17,46
- Średnica wewnętrzna [mm]: 17,5
- Materiał: Żeliwo szare
- Lokalizacja w aucie: Tylna Oś, po obydwu stronach
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 62825X |
ABE | C5G011ABE |
AKRON-MALÒ | 89712 |
APEC | BCY1015 |
APEC | BWC8165 |
ATE | 24.3217-1601.3 |
AUTO-SPEED | 290CR00090 |
BORG BECK | BBW1117 |
BOSCH | 0 204 116 396 |
BOSCH | F 026 002 396 |
BOSCH | F 026 009 396 |
BRAKE ENG | WC1314BE |
BRAKE ENG | WC4287 |
BREMBO | A 12 221 |
BREMSI | BC0071 |
BSF | 04164 |
CAR | 3410 |
CIFAM | 101-350 |
CLUTCHNUS | MBC0227 |
Caliper EP | R1008 |
Caliper EP | R186 |
DEEVO | BI00844 |
DELPHI | LW21980 |
DIAMAX | N03209 |
FEBI | 05716 |
FEBI | 5716 |
FENOX | K1741 |
FERODO | FHW192 |
FORD USA | 89FB2261AB |
FORD | 6 187 600 |
FRITECH | CF071 |
FTE | 9210041 |
FTE | R17030A1 |
GIRLING | 5003157 |
HART | 218 492 |
HELLA | 8AW 355 531-841 |
HELLAPAGID | 8AW 355 531-841 |
JURID | 211980J |
KAGER | 39-4166 |
KAWE | W4287 |
KRAFT AUTO | 6032090 |
LPR | 4287 |
MAG | 359001301410 |
MAG | 360219230085 |
MAPCO | 2772 |
METELLI | 04-0350 |
METZGER | 101-350 |
MGA | C1493 |
MGA | PM641493 |
MOTAQUIP | VWC537 |
NK | 802549 |
OPENPARTS | FWC3113.00 |
PATRON | PBC4287 |
PROTECHNIC | PRH2242 |
QUINTON HA | BWC3428 |
REMSA | C1517.10 |
ROADHOUS | 1517.10 |
SAMKO | C08858 |
SBS | 1340802549 |
SIGMAUTO | BC0071 |
STELLOX | 05-83062-SX |
TEXTAR | 34006400 |
TRISCAN | 8130 16040 |
TRUSTING | CF071 |
TRW | BWC157 |
VALEO | 350987 |
VILLAR | 623.5900 |
WOKING | C1517.10 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.
Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.
Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.
Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.
Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.