- Wymiar gwintu zewnętrznego: M12 x 1,5
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierscieniem uszczelniającym
- Ilość połączeń: 3
- Moment dokrecenia [Nm]: 45
- Rozmiar klucza: 27
- Masa [g]: 43
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 20430PU |
ACI AVESA | ASR-001 |
ACI AVESA | ASR-010 |
AIC | 56470 |
AUTLOG | AS2194 |
AUTOTEAM | L1104 |
AUTOTEAM | L1104A2 |
Alfa e-Par | AF03364 |
CASCO | CPS70001AS |
CAUTEX | 770022 |
CAUTEX | 770023 |
CAUTEX | 770034 |
CITRO | 1920.GW |
CITRO | 1920.GW S1 |
CITRO | 1920TL |
CITRO | 96 582 278 80 |
CITRO | 96 582 278 80 S1 |
CITRO | 9653981180 |
CITRO | 9654592680 |
CITRO | 9658227880 |
COGEFA | 719.20GW |
CSV ELECTR | CSP9104 |
DIPASPORT | INJFP048N |
EFI AUTOMO | 1473501 |
EFI AUTOMO | 1473501K |
ENGITECH | ENT260056 |
ERA | 550948 |
ERA | 550948A |
ESEN SKV | 17SKV585 |
FAE | 15600 |
FARE SA | 31316 |
FEBI | 45187 |
FIAT | 9658227880 |
FIAT | 9658227880S1 |
FISPA | 81.104 |
FISPA | 81.104A2 |
FISPA | 81.104KIT |
HBELPARTS | 70663500 |
HOFFER | 8029224 |
HOFFER | 8029224A1 |
HOFFER | 8029224E |
INTERMOTOR | 89502 |
JPN | 75E9150-JPN |
LEMARK | LDS003 |
MAXGEAR | 21-0390 |
MAXGEAR | 21-0391 |
MEATDORIA | 9224 |
MEATDORIA | 9224A1 |
MEATDORIA | 9224E |
MEC-DIESEL | 900174 |
MEC-DIESEL | 906905 |
METALCAUCH | 50022 |
METALCAUCH | 50023 |
METALCAUCH | 50035 |
METZGER | 0906212 |
MEYLE | 11-14 822 0000 |
NPS | P569A01 |
NTY | EFP-CT-001 |
OSSCA | 34268 |
PATRON | PE60205 |
PIERBURG | 7.11225.00.0 |
PLYOM | P770022 |
PLYOM | P770023 |
PLYOM | P770034 |
QUINTON HA | XCRP112 |
REAL | 80182100BN |
RIDEX | 3942S0013 |
RUFRE | RF-28588398 |
RUFRE | RF-9307-514A |
SANDO | SPS70001.0 |
SIDAT | 81.104 |
SIDAT | 81.104A2 |
SIDAT | 81.104KIT |
STC | T450022 |
STC | T450023 |
STC | T450035 |
SWAG | 62 94 5187 |
Stark | SKSFP-1490012 |
Storm | 99953 |
TOPRAN | 723 479 |
TOYOT | SU00100910 |
TOYOT | SU00100910S1 |
TRICLO | 431917 |
VEMO | V22-72-0129 |
WE PARTS | 392030010 |
WE PARTS | 392030011 |
WE PARTS | 392030080 |
WILMINK | WG1014775 |
WILMINK | WG1431387 |
WILMINK | WG1431388 |
WILMINK | WG1494155 |
WILMINK | WG2015547 |
WILMINK | WG2099687 |
WILMINK | WG2112486 |
YSPARTS | PCV198 |
hajus Auto | 1151313 |
CITROËN
|
FIAT
|
PEUGEOT
|
TOYOTA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Dzisiejsze samochody wyposażone są w liczne czujniki elektryczne, które kontrolują sprawną pracę poszczególnych podzespołów, odpowiadają za komfort oraz bezpieczeństwo jazdy, a także wydłużają czas eksploatacji auta. Czujnik pobiera fizyczne dane wejściowe, które przekształca w sygnał elektryczny kierowany do komputera pokładowego lub bezpośrednio do konkretnych podzespołów, w tym również do silnika.
Można dziś wyróżnić kilka kategorii czujników obecnych w niemal każdym samochodzie, do tego dochodzi co najmniej drugie tyle mierników elektrycznych montowanych w nowocześniejszych pojazdach. Podstawowe czujniki mierzą takie czynniki, jak m.in.: prędkość, prędkość obrotowa, przepływ, ciśnienie czy stężenie gazu.
Jednym z najważniejszych czujników w samochodzie jest sonda lambda, której instalacja w samochodach przeznaczonych na rynek europejski jest dziś obowiązkowa. Znajdująca się w okolicy kolektora wylotowego sonda na bieżąco mierzy poziom tlenu w spalinach, określając w ten sposób ich zanieczyszczenie. Sygnał przekazywany jest do silnika, co umożliwia modyfikację proporcji paliwa i powietrza w mieszance. Niemniej istotną rolę odgrywa czujnik prędkości obrotowej koła, będący nieodłącznym elementem układu ABS, a także czujnik temperatury paliwa i płynów.
Czujniki elektryczne to relatywnie złożone elementy, które wymagają regularnych przeglądów. Czas wymiany zależy od poziomu skomplikowani oraz narażenia na uszkodzenia. Uszkodzenia najczęściej dotyczą awarii układu elektrycznego, przez co wymagają fachowej pomocy. Niektóre części, takie jak choćby wymieniona sonda lambda, ze względu na swoje położenie narażone są natomiast na uszkodzenia mechaniczne. W przypadku tego typu uszkodzenia konieczna jest wymiana elementu.