Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy FEBI BILSTEIN 33743

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
33743
Czujnik kąta skrętu koła kierownicy FEBI BILSTEIN 33743
  • Czujnik kąta skrętu koła kierownicy FEBI BILSTEIN 33743 - fot.1
  • Czujnik kąta skrętu koła kierownicy FEBI BILSTEIN 33743 - fot.2
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

815,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
FEBI BILSTEIN
Jednostka:
sztuka
EAN:
4027816337430
Napięcie [V]:
12
Ilość połączeń:
4
Ciężar [kg]:
0,07
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Czujnik kąta skrętu koła kierownicy 33743 firmy FEBI BILSTEIN

Parametry:
  • Napięcie [V]: 12
  • Ilość połączeń: 4
  • Ciężar [kg]: 0,07

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 33743 po numerze OEM

Producent Numery OEM
DIPASPORT SX012N
MERCE 001 542 39 18
MERCE 002 542 65 18
MERCE A001 542 39 18
MERCE A002 542 65 18
SWAG 10 93 3743
VANHE D9007
WILMINK WG1427265
WILMINK WG1440262

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Czujnik kąta skrętu koła kierownicy 33743 pasuje do Twojego auta

 

MERCEDES-BENZ

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

Czujnik kąta skrętu koła kierownicy

Sprawny układ kierowniczy to podstawa w przypadku każdego samochodu. Jest to w końcu jeden z tych systemów samochodowych, obok silnika oraz układu hamulcowego, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczną jazdę samochodem. Na prawidłową pracę tego układu wpływa kilka podzespołów, w tym także czujnik do pomiaru kąta skrętu kierownicy.

Czujnik kąta skrętu to podzespół, który umożliwia sprecyzowanie wybranego przez kierowcę kątowego położenia koła kierownicy. Taka informacja jest przekazywana przez magistralę do wszystkich odpowiednich układów w samochodzie: układ wspomagania, systemy ABS/ASR/ESP czy też oświetlenia.

Element ten montuje się zarówno w górnej części wału koła kierownicy, jak i w zespołach przełączników czy też po prostu w pobliżu przekładni kierowniczej. Czujnik do pomiaru kąta skrętu kierownicy występuje w kilku wariantach. Najpopularniejszym i najczęściej stosowanym jest obecnie model, który pracuje na zasadzie magnetorezystencji.

Nie jest to awaryjny podzespół, ale pod wpływem dłuższej eksploatacji może dojść do jego awarii i konieczności wymiany na nowy. Zanim zdecydujecie się na zakup części zamiennej upewnijcie się w instrukcji obsługi pojazdu, jaki czujnik jest dedykowany autu.

Czujniki skrętu mają bowiem różne miejsca zabudowy. Co prawda najczęściej jest to górna część wału koła kierownicy (bezpośrednio pod kołem), ale zdarza się, że producenci samochodów wybrali inne miejsce. Warto to skontrolować, by mieć pewność co do prawidłowego doboru nowej części zamiennej.

FEBI BILSTEIN

Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.

Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.

Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.

Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze