- Napięcie [V]: 12
- Ilość biegunów: 3
- Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
- Kolor: Czarny
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABAKUS | 120-05-092 |
AIC | 55442 |
ATOMTEC | CSS1A020 |
AUDI | 06B 905 163 A |
AUTEX | 904018 |
AUTLOG | AS4267 |
AUTOMEGA | 150029310 |
AUTOMEGA | 30905016306BA |
AUTOMOTOR | PSE1159 |
BBT | CSS303 |
BOGAP | 9031900090 |
BOGAP | A6116111 |
BOSCH | 0 986 280 429 |
BSG | BSG 90-840-027 |
CALORSTAT | CS0391 |
CSV ELECTR | CSR9216 |
CSV ELECTR | CSR9216C |
DAKAtec | 420081 |
DELPHI | SS10763 |
DELPHI | SS10763-12B1 |
EFI AUTOMO | 144509 |
ELTA AUTOM | EE0154 |
ELTA AUTOM | XCS6187 |
ERA | 550028 |
ERA | 550028A |
FAE | 79176 |
FEBI | 38768 |
FISPA | 83.216 |
FISPA | 83.216A2 |
FUELPARTS | CS1385 |
HBELPARTS | 70630014 |
HELLA | 6PU 009 121-421 |
HITACHI AU | 131873 |
HITACHI AU | 2501873 |
HOFFER | 7517380 |
HOFFER | 7517380/1 |
HOFFER | 7517380E |
INTER | 19067 |
INTERMOTOR | EPS239 |
IPD | 40-3013 |
KAWE | 8865 29104 |
KRAFT AUTO | 9050058 |
KRAFTVOLL | 05090453 |
LECOY | 2SL1081 |
LEMARK | LCS307 |
LUCAS_ELEC | SEB1123 |
MAG | 064847175010 |
MAG | SAC075 |
MAXGEAR | 24-0072 |
MEATDORIA | 87380 |
MEATDORIA | 87380/1 |
MEATDORIA | 87380E |
MEC-DIESEL | 900841DP |
METZGER | 0903023 |
METZGER | 0903212 |
MEYLE | 100 899 0046 |
MEYLE | MEX0251 |
MOBILETRON | CS-E052 |
MOTAQUIP | LVCP242 |
MOTORAD | 1CS540 |
NGK | 81310 |
NGK | CHN3-D311 |
NTY | ECP-AU-002 |
OPTIMAL | 08-S041 |
OSSCA | 05751 |
PREX | P101046 |
QUINTON HA | XREV256 |
RIDEX | 3946S0157 |
RIDEX | 833C0071 |
SEAT | 06B 905 163 A |
SEIM | CP97 |
SIDAT | 83.216 |
SIDAT | 83.216A2 |
SKODA | 06B 905 163 A |
SPJ | 2SL1081 |
STELLOX | 06-00046-SX |
SWAG | 30 93 8768 |
Stark | SKSPS-0370158 |
TOPRAN | 111 399 |
TRISCAN | 8865 29104 |
VALEO | 366154 |
VEMO | V10-72-1041 |
VW | 06B 905 163 A |
WAI | CAM9090 |
WE PARTS | 410570329 |
WE PARTS | 410570330 |
WILMINK | WG1029561 |
WILMINK | WG1408327 |
WILMINK | WG1429135 |
WILMINK | WG1441320 |
WILMINK | WG1493180 |
at autotei | AT10392 |
vika | 99051782901 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Czujnik położenia wału korbowego jest jednym z najważniejszych czujników znajdujących się w nowoczesnych samochodach. Ten niewielki element określa położenie wału korbowego, a tym samym tłoka. Co więcej, dostarcza on również informacji o prędkości, z jaką pracuje wał korbowy w danym momencie, ponadto podaje również uśrednione wartości. Informacje zbierane przez czujnik są przekazywane do sterownika silnika kierującego jego pracą. Można więc powiedzieć, że czujnik wału korbowego odpowiada za właściwą pracę silnika, w porę sygnalizując wszelkie zakłócenia we właściwym działaniu jednostki napędowej.
Dane zebrane przez czujnik wału korbowego i przekazane do sterownika są wykorzystywane w celu ustalenia optymalnych parametrów wtrysku paliwa. Ponadto, okazują się niezbędne dla określenia momentu zapłonu. Brak sygnału ze strony czujnika lub też nietrafne pomiary sprawiają zatem, że jednostka napędowa nie pracuje w optymalnych warunkach. Głównym objawem awarii czujnika położenia wału korbowego jest nierównomierna praca silnika. Ponadto, praca silnika może ulec całkowitemu zatrzymaniu. Zdarza się również, iż niemożliwe jest w ogóle jego odpalenie.
Do awarii dochodzi wskutek zwarcia w urządzeniu lub też w przewodach. Zdarzają się także uszkodzenia mechaniczne lub zanieczyszczenia czujnika wału korbowego. W każdym przypadku wskazana jest wymiana tego elementu, gdyż regeneracja nie jest opłacalna, ani też nie zapewnia pożądanych rezultatów.
Bremi to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Producent znany jest z wieloletniego doświadczenia w produkcji najlepszych części zamiennych do układu zapłonowego. Bremi to grupa ekspertów, którzy nieustannie dążą do doskonałości i podtrzymują rygorystyczne procesy produkcyjne. Te rzeczy to podstawa dla części samochodowych najwyższej jakości.
Jednym z powodów ogromnego sukcesu marki Bremi jest nieustanne zwracanie uwagi na potrzeby rynku motoryzacyjnego. To części samochodowe, które nie różnią się niczym od oryginalnych części stosowanych na montażu fabrycznym samochodów popularnych marek. Materiały wykorzystywane w produkcji podlegają selekcji i są testowane pod kątem podstawowych właściwości.
Ponadto przeprowadzany jest szereg testów końcowych w celu zapewnienia najwyższej jakości każdej z części Bremi przed zapakowaniem i przekazaniem do dystrybucji na rynek części zamiennych. Dzięki tym wszystkim szczegółowym procesom, każdy właściciel samochodu i kierownik floty otrzymuje najlepszy rodzaj części zamiennej.