Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) AUTLOG AS4078 (Oś przednia, z lewej strony)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
AS4078
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) AUTLOG AS4078 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) AUTLOG AS4078 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
Dostępność towaru:   niedostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

114,00 zł
w tym 23% VAT
Producent:
AUTLOG
Jednostka:
sztuka
EAN:
4048488017048
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z prawej
Ciężar [kg]:
0,183
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy AS4078 firmy AUTLOG

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z prawej
  • Ciężar [kg]: 0,183

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla AS4078 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24075111873
AUTEX 901141
BENDIX 058018B
BREMI 50365
DELPHI SS20012
ERA 560097
FAE 78201
HBELPARTS 70660501
HUECO 131557
MAPCO 86402
METZGER 0900059
MEYLE 11148990001
MOBILETRON ABEU261
NK 291906
OPTIMAL 06S019
PSA 454573
QUINTON HA XABS201
SASIC 9230009
SNR ASB15928
TEXTAR 45007100
TOMEX TX5196
TOPRAN 721616
TRISCAN 818028402
TRW GBS4011
VEMO V22720034

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy AS4078 pasuje do Twojego auta

 

CITROËN

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

AUTLOG

Autlog to marka należąca do firmy Feddermann & Lankau. To niemieckie przedsiębiorstwo z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Firma produkuje części samochodowe z wielu kategorii, w tym podzespoły trafiające na pierwszy montaż, głównie do samochodów produkcji niemieckiej. Natomiast części Autlog to oferta ekonomiczna. Firma stworzyła markę Autlog, aby dotrzeć do jeszcze większej grupy odbiorców. Auto części Autlog to propozycja dla kierowców, którzy chcą jak najniższym kosztem, wejść w posiadanie jakościowych podzespołów.

Najwyżej cenione części Autlog to elementy zawieszenia, zapłonu i układu napędowego. Firma produkuje bardzo wytrzymałe paski napędowe. Z każdym rokiem powiększa się lista czujników Autolog. Już dzisiaj można tam znaleźć czujniki w zasadzie każdego rodzaju, w tym EGR, pierścienie ABS, czujnik prędkości, wału korbowego, temperatury zewnętrznej i wiele więcej. W każdej kategorii przybywa nowych pozycji, aby zadowolić wszystkich klientów.

Marka Autolog to dobry wybór dla kierowców, którzy doceniają atrakcyjny stosunek jakości do ceny. Części Autolog to podzespoły wysokiej klasy, które za sprawą usprawnienia produkcji i gęstej sieci dystrybucji, mogą być oferowane w atrakcyjnych cenach.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze