- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona lewa
- Długość kabli: 1925
- Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
- Ilość biegunów: 2
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ABS | 31276 |
ATE | 24.0711-6398.3 |
AUDI | 2E0 927 748 M |
AUDI | 2E0 927 748 S |
AUTLOG | AS4730 |
AUTOMEGA | 247667510 |
Alfa e-Par | AF08427 |
BOSCH | 0 986 594 647 |
BREMI | 51367 |
EPS | 1.960.247 |
FACET | 21.0247 |
FEBI | 106480 |
HBELPARTS | 70660039 |
HELLA | 6PU 012 679-401 |
HOFFER | 8290949 |
INTERMOTOR | 61185 |
JPG | 1397106670 |
KAWE | 8180 10326 |
KW | 460 247 |
LEMARK | LAB922 |
MAG | 172100188010 |
MEATDORIA | 90949 |
MERCE | 906 540 41 17 |
MERCE | 906 905 08 01 |
MERCE | 906 905 35 01 |
MERCE | A 906 540 41 17 |
MERCE | A 906 905 08 01 |
MERCE | A 906 905 35 01 |
METALCAUCH | 50617 |
METZGER | 09001436 |
METZGER | 0900923 |
MEYLE | 014 899 0069 |
MOBILETRON | AB-EU575 |
OPTIMAL | 06-S928 |
OSSCA | 23266 |
SEAT | 2E0 927 748 M |
SEAT | 2E0 927 748 S |
SIDAT | 84.1474 |
SKODA | 2E0 927 748 M |
SKODA | 2E0 927 748 S |
TEXTAR | 45135400 |
TOPRAN | 622 762 |
TRISCAN | 8180 10326 |
TRW | GBS2677 |
TTC | 02.42.064 |
VEMO | 30-72-0858 |
VW | 2E0 927 748 M |
VW | 2E0 927 748 S |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
FAE to hiszpański producent części do samochodów, który specjalizuje się w komponentach elektryki samochodowej. Firma z siedzibą w Barcelonie zajmuje się produkcją części samochodowych od 1952 roku. Mimo sprawdzonych już linii produkcyjnych, przedsiębiorstwo jest mocno zaangażowane w badania i rozwój, produkując nowe i zaawansowane technologicznie części do aut.
FAE należ do tych firm motoryzacyjnych, która produkuje wysokiej jakości części zamienne do samochodów niczym nie odbiegające wykonaniem i cechami od części OEM. Przedsiębiorstwo dostarcza części samochodowe na niezależny rynek wtórny, gdzie FAE cieszy się dużym uznaniem. Oferta dedykowana jest wielu popularnym markom samochodowym produkcji europejskiej, azjatyckiej i amerykańskiej.
Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w branży, FAE stało się jednym z liderów w produkcji elektrycznych części zamiennych do samochodów. Firma eksportuje 65% swoich części do ponad 80 krajów na całym świecie. Każda z części FAE jest produkowana zgodnie z najbardziej wyśrubowanymi normami, obowiązującymi w branży motoryzacyjnej.
Czujniki i przełączniki to domena marki FAE. Te części samochodowe firma produkuje niemal pod każdy system w samochodzie: czyszczenie szyb, elektryka, skrzynia biegów, układ chłodzenia, klimatyzacja.