- Lokalizacja w aucie: Oś tylna strona prawa
- Ilość biegunów: 2
- Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
- Długość kabli: 1159
- Rodzaj czujnika: Czujnik indukcyjny
- Oporność [kOhm]: 1,25
- Głębokosć zabudowy [mm]: 19,5
- Dla numeru OE: GJ6A 43 71YB
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 151-03-339 |
ASHUKI | 15090003 |
BREMI | 50708 |
DELPHI | SS20078 |
ERA | 560464 |
ERA | 560464A |
FISPA | 84.799 |
HBJAKOPART | J5933004 |
HOFFER | 8290300 |
INTER | 60791 |
JAPANPAR | ABS-339 |
JAPKO | 151339 |
KAMOKA | 1060255 |
MAPCO | 86595 |
MAZDA | GJ6A4371YA |
MAZDA | GJ6A4371YB |
MAZDA | GJ6A4371YC |
MEATDORIA | 90300 |
METZGER | 0900677 |
NIPPARTS | J5033000 |
OPTIMAL | 06S096 |
PEX | 410204 |
QUINTON HA | XABS191 |
SIDAT | 84.799 |
VEMO | V32720011 |
WE PARTS | 411140340 |
MAZDA
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.
Hoffer to nieco ponad 20-letnia marka należąca do włoskiego przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu – Meat&Doria. Pod marką Hoffer producent oferuje tysiące części samochodowych pogrupowanych w kilka kategorii. Dużą popularnością w wielu krajach na całym świecie cieszą się części samochodowe Hoffer wykorzystywane w układzie tworzenia mieszanki paliwowej. Znaleźć tam można między innymi sterowniki wtrysku, rozdzielacze paliwa, pompy wtryskowe, czujniki i sondy, uszczelki, przepustnice, silniki krokowe i wiele więcej. W fabrykach części samochodowych Hoffer od kilku lat wiele uwagi poświęca się również produkcji zaworów EGR, odgrywających w dzisiejszej motoryzacji bardzo ważną rolę.
Auto części Hoffer to produkty, które wyróżniają się wysoką jakością. Meat&Doria –– właściciel marki Hoffer –– to przedsiębiorstwo o nieposzlakowanej opinii, które zawsze troszczyło się o najwyższą jakość swoich produktów. Nieustanne testy efektywności, wytrzymałości i bezpieczeństwa poszczególnych części samochodowych sprawiają, że produktom tej marki można zaufać. Warte podkreślenia jest to, że zaufało im już wielu producentów samochodów osobowych i nie tylko. Części samochodowe Hoffer są dziś wykorzystywane do pierwszego montażu, jednak trafiają również na rynek części zamiennych.