- Długość [mm]: 780
- Rodzaj czujnika: Pasywny czujnik
- Kolor wtyczki: Biały
- Ciężar [kg]: 0,18
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 901269 |
BOSCH | 0 265 006 284 |
BREMI | 50592 |
KAMOKA | 1060382 |
KAWE | 8180 25290 |
METZGER | 0900375 |
MOTAQUIP | LVAB736 |
MULTIP | 97-990489 |
NK | 293956 |
QUINTON HA | XABS570 |
RENAU | 6025303224 |
STAND | 60132 |
Stark | SKWSS-0350467 |
TRISCAN | 8180 25290 |
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) QUINTON HAZELL XABS570 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) IPD 40-0264 | IPD | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) NK 293956 | NK | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) KAMOKA 1060382 | KAMOKA | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) GSP 9A0838 | GSP | Brak ceny |
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) METZGER 0900375 | METZGER | 198,00 zł |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.
Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.
Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.
Jeśli ESP® rozpozna, że pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.
Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.