Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) SIDAT 84.1160 (Oś przednia po obydwu stronach)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
84.1160
Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) SIDAT 84.1160 (Oś przednia po obydwu stronach)
  • Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) SIDAT 84.1160 (Oś przednia po obydwu stronach) - fot.1
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Producent:
SIDAT
EAN:
8033208193283
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia po obydwu stronach
Ilość biegunów:
2
Kształt obudowy wtyczki:
Owalny
Rodzaj czujnika:
Aktywny czujnik
Długość kabli:
1250
Dla numeru OE:
5801279030
Dla numeru artykułu:
84.1160
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 84.1160 firmy SIDAT

Parametry:
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia po obydwu stronach
  • Ilość biegunów: 2
  • Kształt obudowy wtyczki: Owalny
  • Rodzaj czujnika: Aktywny czujnik
  • Długość kabli: 1250
  • Dla numeru OE: 5801279030
  • Dla numeru artykułu: 84.1160

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 84.1160 po numerze OEM

Producent Numery OEM
BOSCH 0 265 008 414
DELPHI SS21346-12B1
FISPA 84.1160
HOFFER 8290659
IVECO 5801279030
MEATDORIA 90659
METZGER 0900807
WE PARTS 411140703

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy 84.1160 pasuje do Twojego auta

 

IVECO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1456,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1398,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1086,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Co to jest spalanie stukowe i dlaczego jest to cichy zabójca silnika?

Spalanie stukowe. Czym jest i dlaczego określane bywa mianem cichego zabójcy silnika?

„Cichy zabójca silnika” brzmi groźnie, ale czy zasadnie? Z całą pewnością spalanie stukowe może zrujnować każdy silnik, z całą pewnością również niewielu kierowców świadomych jest nawet nie samego zjawiska, co jego konsekwencji. A te bywają wręcz spektakularne, choć przecież wszystko zaczyna się niewinnie – od wibracji, hałasów i osmalonej końcówki rury wydechowej.

czytaj więcej >
Odpalanie samochodu na pych. Kiedy można, a kiedy się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych lub na hol. Jak się to robi, kiedy można tego próbować, a kiedy zwyczajnie lepiej się tego wystrzegać?

Odpalanie samochodu na pych to technika stara jak sama motoryzacja. Sposób ten przez lata był stosowany w sytuacjach awaryjnych, gdy silnik nie dawał oznak życia mimo prób odpalenia go. Problem w tym, że odpalanie na pych lub na hol nigdy nie było dla silnika zdrowe, a w nowoczesnych autach bywa zwyczajnie niebezpieczne. Czym to grozi? Jak działa odpalanie na hol i co jest w nim takiego groźnego?

czytaj więcej >
Barum Polaris. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja zimowych opon samochodowych Barum Polaris. Od klasycznych modeli do najpopularniejszej wersji Polaris 5

Opony Barum Polaris to jedna z bardziej rozpoznawalnych linii opon zimowych w Europie Środkowej. Czeska marka Barum znana jest z łączenia jakości z przystępną ceną, na czym zbudowała swoją reputację producenta solidnych opon samochodowych. Czy reputacja ta znajduje potwierdzenie w serii Polaris?

czytaj więcej >
Woda w komorze silnika i przecieki do kabiny. Jak rozwiązać problem?

Woda w komorze silnika z przeciekami do kabiny? Zobaczcie, co może być tego przyczyną i jak rozwiązać problem

Woda w komorze silnika bywa częstym gościem, choć nieczęsto zdarza się, że kończy się to przeciekami do kabiny. Czym może być spowodowana taka sytuacja? Skąd bierze się woda w komorze silnika i dlaczego trafia następnie pod fotel kierowcy lub pasażera?

czytaj więcej >

ESP - dynamiczna regulacja toru jazdy

Terminy „regulacja dynamiki jazdy”, lub „system stabilizacji toru jazdy” odnoszą się do systemów wspomagania kierowcy, które mogą zapobiegać poślizgom poprzez ukierunkowane interwencje hamowania na poszczególnych kołach oraz ingerencje w system zarządzania silnikiem.

Nagłe manewry podczas jazdy takie jak szybkie kontrowanie kierownicy, nieoczekiwane zmiany pasa ruchu lub omijanie przeszkód – oraz mokre, brudne i śliskie drogi mogą  prowadzić do poślizgu. Elektroniczny program stabilizacji toru jazdy ESP® może zapobiegać występowaniu takich sytuacji w granicach fizycznych poprzez ukierunkowane interwencje hamowania i interwencje w system zarządzania silnikiem.

Za pomocą czujników elektronicznych program stabilizacji stale porównuje, czy pożądane przez kierowcę kierowanie odpowiada rzeczywistemu kierunkowi jazdy pojazdu. Jeśli system rozpozna, że ​​wartości się różnią, ESP® interweniuje – gdy tylko pojazdowi grozi niestabilność.

Jeśli ESP® rozpozna, że ​​pojazd jest podsterowny na zakręcie – tj. pcha przednią oś mimo skręcania kół – system zmniejszy moc silnika i wyhamuje tylne koło po wewnętrznej stronie zakrętu, aby ustabilizować pojazd.

Jeśli istnieje ryzyko nadsterowności – tj. skręcania tylnego końca – ESP® zmniejsza moment obrotowy silnika i hamuje przednie koło po zewnętrznej stronie zakrętu. Tworzy to przeciwny moment obrotowy, który przeciwdziała tendencji do nadsterowności i stabilizuje pojazd.

SIDAT

SIDAT to grupa, która funkcjonuje od 1990 roku i prężnie działa oraz rozwija się w dziedzinie elektromechaniki, elektroniki i części zamiennych do klimatyzacji pojazdów. W skład grupy wchodzą takie marki jak SIDAT, KRIOS oraz FISPA. Dzięki połączeniu kilku firm, grupa może oferować kompleksowe i profesjonalne usługi z zakresu oferowania podzespołów i części zamiennych swoim klientom. Centrala grupy znajduje się we Włoszech, w mieście Vinovo.

Grupa SIDAT oferuje szeroki wybór asortymentu dopasowanego do oczekiwań i potrzeb klientów. W ofercie znajdziemy części zamienne do samochodów osobowych oraz dostawczych. Każda z części opatrzona jest wymaganymi certyfikatami gwarantującymi wysoką jakość oraz bezpieczeństwo. Częściami zamiennymi, które możemy znaleźć w ofercie SIDAT są m.in. filtry, silniczki wycieraczek, dmuchawy, elementy wentylacji, paski napędowe, elementy bloku silnika oraz osprzęt, uszczelki, czujniki, elementy instalacji elektrycznej, anteny, termostaty, pompy, elementy układu klimatyzacji oraz wiele więcej.

Obecnie firma znana jest z zastosowania nowoczesnych technologii oraz niezwykłej dbałości o każdy szczegół podczas projektowania i produkcji części zamiennych.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze